Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Samba Aprilie 15, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 2:23 pm

Intr-o zi am venit pana la tine si ti-am lasat orhidee pe prag dar tu ai calcat peste

ele si nu te-ai uitat in urma,

visul meu s-a facut sarpe nevazut si te-a inconjurat peste timp,

 la tine au ramas amintiri,

 eu am luat doar imagini.

Dans salbatic pe mese cu orhidee si flori in par,

uneori viata fuge de tine daca nu o tii bine.

Aseaza-ti norocul pe scaun langa tine, vorbeste-i frumos, ademeneste-l ,

lasa-i cununi de iasomie si poate va tine cu tine.

Un  dans ca samba in viata printre orhidee si nor,

caderi si flori,

prea multe flori stau langa vise,

 faceti-va loc printre ele  si vorbe,

astazi la usa ta au inflorit trandafirii dar eu te-am uitat.

Iubiri de samba ce treceti ca ploaia,

 infloriti si hraniti pamantul,

poate florile se vor ridica intr-o zi pana la nori si altele vor cadea peste noi, fluturi in dans de samba vor zbura catre tine,

 in trandafiri pierduti aripi te vor saruta,

 ramas bun dragoste ,

trenul gonneste innapoi si tacerea inchide usile pe rand aproape cu furie.

Chieile le-am luat la mine,

 libertate,

zambet de fata si ploaie cu nor,

tu stii,

viata poate fi miere si orhidee chiar daca iubirea ta e ca samba ,

intr-o zi altcineva va deschide usa din vis si tu vei stii,

trandafiri uscati vor plange  la usa ta  si va bate vantul,

aduc  tacerea in viata ta ca  dupa o petrecere cu dansuri de samba.

 

Lasă un răspuns

