Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Macii Aprilie 15, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 1:57 pm

Am visat ca infloresc  macii  galbeni pe un camp mov intr-un vis,

nu mai stiu in care,

m-am trezit si am plecat adormita la cules de maci galbeni si mari ca speranta.

Am calcat peste iarba cea uda si mi-am amintit  de tine,

 amintire pierduta prin apa sarata,

unde ne sunt visele?

Scoici cu nisip  in ele oare coralii pot implini fantezii,

 marea spala sufletul si sterge tristetea aceea ca smoala sau o aduna si o pune la loc,

lume cam pe dos cu zambet de fata cam stranie dar atat de frumoasa oare unde esti,

vis cu ochi de pelin,

zambet in soare si tigare subtire si neagra de pai ,

 uneori bate vantul si macii s-au scuturat.

Calci peste flori de maci in vis , nu mai stii daca e visul tau sau tu esti omul din vis.

Innotand printre rechini pot parea cam simpatici daca stii sa  cauti corali pe sub bolte de piatra din adancuri,

uneori linistea o gasesti doar cand te scufunzi adanc in apele tulburi.

Innotand printre pietre colorate ,

 te ciocnesti cu norocul in sarutul vreunui peste pus pe sotii,

nu mai stii ce e cu viata asta cateodata,

uneori e  mai bine sa te lasi purtat  de ape,

cand erai copil  faceai pluta cu ochii inchisi si fara frica,

poate te ajuta si vei pluti si vei scapa si poate cine stie,

intr-o zi chiar vei uita.

De ea.

Minunat zambet,

minunate vorbe,

castele  de nisip pe plaja ornate cu maci rosii,

se apropie valul albastru si s-a sters dragostea

de  apa purtata spre alta lume,

spre alt vis cu maci la ferestre,

la o alta  fata cu ochii ca noaptea,

daca ai stii ce sa faci,

poate ai reusi sa prinzi cumva luna ,

 ai tine-o strans in brate  si te-ai hrani noaptea  cu vise din ea.

Aduceti macii de pe luna si dragostea tot de  acolo, 

 vrem iubiri martiene dar autentice,

poate caii cei albi  vor alerga  iar pe campul cel mov cu macii mei galbeni si rosii.

 

Lasă un răspuns

