Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Gradina cu hortensii Aprilie 10, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:47 pm

Copil fiind turnam cerneala  colorata la radacina de hortensie albastra
inflorea cerul in rasul copiilor de vara,

dimineata priveam florile extraterestre pictate cu cerneala mov,

 lumea mereu privea in gradina mea cu hortensii mari si inalte,

mereu mi-a placut sa aduc lumina pe drum,

soarele se tot juca cu fata aceea,

si visele ,

ieri erau albe si cuminti,

noaptea se preschimbau in flacari adanci.

Vise ingropate intr-o gradina cu flori de hortensii,

cu ingeri de piatra

strajeri pentru viata,

durere si zambet ,

viata tu scuturi visele cu flori de hortensii,

regina -copil intr-o gradina cu flori de cerneala albastra,

am pastrat acel loc peste timp in visul uitat intr-o carte cu scoarte de aur inchisa cu snur de matase albastra,

uneori m- ascund noaptea  cand uit cine sunt intr-o gradina frumoasa cu hortensii albastre.

 

13 Responses to “Gradina cu hortensii”

  1. Cristian Says:

    Misto flori!
    Emotionanta povestea ta.
    Pupaceala,
    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Cristian!
      Tu ai vazut cu cine se tot cearta Maya mea, cu una Lorelay .
      Lorelay, draga mea, cu ramuri cu tot de maslini, du-te la culcare, pune maslinii sub tine, aversiunile la cap, ia-ti neaparat trusa de machiaj si du-te fata mea la cimitir undeva, alege-ti o piatra si deseneaz-o cu ruj!
      Cine stie?
      poate te pocnesc metaforele subit!
      cu drag,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Daca esti fata cuminte in mod sigur te viziteaza si Eminescu, draga mea, pe sub boltele cele adanci si sigur domnul Moliere iti va sopti ceva dulce la ureche.
        Numai pentru tine, apoi tu vei veni innapoi cu ramuri de maslini cu tot si ne vei spune si noua cum a fost?
        da?
        sa nu uiti draga mea, neaparat trusa de machiaj.
        Mortilor le place negrul.
        Ai grija sa nu provoci vre-o aversiune in cimitirul cu pricina, ai vazut filmul „Noaptea mortilor vii?”
        Cu drag,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        In ceea ce priveste blogul respectiv, EUFacEuunMicIcnetSaMormEy,- a se citi pe litere-, este ceva sa dam la cap din prima , prin spatele blocurilor gri,
        pe langa tomberoane, mah!
        „Una mica, fara lovele, m..voua si celor ce va asculta,” stiti voi!
        Este „bestial” blogul ei, te introduce inr-o lume aproape „mirifica”, parca -i lumea intunecata de prin spatele cluburilor noaptea pe la trei…cu sticle de bere in mana si multe altele in cap.
        Este o latrare continua de eufemisme si de semne de intrebare, caravane gipsy trecand si aruncand in blogul ei cu „carpe’ autentice insa, lume de panarama si de dat la cap oricui, oricand si oriunde, asta imi inspira mie blogul respectiv.
        Sa latram,sa ne ascundem dupa blocurile gri ,mah si sa te facem pe tine…
        Numai pe tine, fata cu urechi blege si cu picioare lungi, mah, ca eu sunt smechera , printre carpele mele de lux, mah!
        Eu si cu tine!
        Fetiza cu chibrituri rade de dupa carpele de lux cu gura pana la urechi di tini, mai, numai di tini si di blogul tau di carpi!
        cu drag,
        bogdanahelp

  2. Cristian Says:

    Eufaceuunmicinetsamormey!!!!
    esti bestiala, bogdanahelp!
    Bine le faci, cu oczia astas-a vazut cine si de ce are aversiune fata de tine.
    Le-ai trimis direct la tinta cu tot cu maslini.
    te pupa cu drag,
    Cristian

  3. Cristian Says:

    Feeeteee..R-E-L-E!

  4. Cristian Says:

    Fete rele, rele, rele..dar super destepte!
    deh, femeile astea!

  5. Cristian Says:

    Dar trebuie sa recunosc ca am ras singur…
    Fetiza cu chibrituri, fraza asta este de mare coma de ras.
    Bogdanahelp, esti de coma daca vrei.
    Di carpi, di carpi ,i lux mai!
    pai nu stiai ca second handurile sunt en vogue?
    te pupa,
    Cristian

  6. bogdanahelp Says:

    Nu are sens sa te mai enervezi si Maya este de aceaesi parere,
    lasa mai sa posteze ce vor si pe cine vor, eu una sunt dezinteresata dar la fiecare replica, ma voi face si mai caustica.
    Si Maya mi s-a plans ca nu poate posta comentarii, si ce daca?
    Vorbiti aici fratilor cat vreti!
    cu drag,
    bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Cel mai bun sfat pe care i-l pot da lui Cristian este sa mearga innainte, cine ti-a facut rau odata iti va mai face si a doua oara, cine te-a inselat odata cu siguranta va repeta figura, lasa trecutul in pace si du-te pe drumul tau, este singura si cea mai corecta opriune!
      Fete sunt 1000, arunci cu portocala pe strada si cade in capul unei fete!
      Si invers, fetelor, e lumea plina de barbati, sa lasam dramele si sa ne bucuram de viata.
      Fiecare exact cat ne taie capul.
      Cu drag,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Maya, sa citesti „Livada”, de Constantin Chirita, este fenomenala.
        Am primit cartea, merci mult!
        Dupa ce o termin iti voi spune impresiile.
        Nu sunt moldoveanca, asa ma prostesc cand ma apuca, mi se pare „de coma” cum spunea Cristian.
        Esti o fata extraordinara, mi-aduci liniste cand vorbesc cu tine, de fiecare data.
        Am avut demult o prietena la fel ca tine .
        Daca am realizat ceva bun cu blogul asta este prietenia dintre noi trei, eu , tu si cu Cristian, doi oameni extraordinari.
        Si pentru ca ma rogi asa frumos, mai sterg din mesaje, altfel iar intru in astea de le linistesc.
        Dar tot ramane curiozitatea, respectiva si-o fi gasit piatra?
        va multumesc.
        cu drag,
        bogdanahelp


Lasă un răspuns

