Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cicoarea Aprilie 2, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:34 am

Cand infloreste cicoarea la munte,

 fete cu ochi negrii aduna mure coapte  prin gradini cu ierburi inalte .

Viata colorata,

te canta greierii in sarut de vant,

cateodata ingeri zboara peste camp.

Cicoare albastra tu infloresti  semeata,

floare descantata ,

mai albastra ca visele mele,

te voi alege in cununi de vise acasa .

Imi place sa cred ca pasarile Phoenix trec  in zbor peste campuri cu cicoare albastra.

Trestie  verde te bate vantul si imprastie visul,

visul meu frumos cantat peste ape,

ma inalti si ma alungi prin paduri rotate,

vant peste ape,

frumoasa este  viata cautand cicoare prin gradini albastre.

Coboara fericire cu Dumnezeu in viata ,

in zbor de pasari Phoenix purtand in cioc flori de cicoare albastra,

in  zambet de fata cu camasa alba

si -n par cu cicoare albastra.

 

2 Responses to “Cicoarea”

  1. Maya Says:

    O poveste foarte frumoasa, parca simt parfum de cicoare pe campuri!
    Multumesc , Bogdanahelp!


Lasă un răspuns

