Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Sarba Martie 28, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 7:17 pm

Fete frumoase cu fuste rosii si coltuni albi ,

geampara batuta intr-o curte de tara,

liliac alb  inflorit,

cand necazurile vin peste tine incinge o sarba ca-n  Moldova ,

omule si bucura-te  de viata!

Joaca bine,

joaca cu foc,

poarta flori rosii la  palarie ca sa-ti aduca noroc,

sa sara praful,

sa se adune soarele si sa fii vesel.

Culege veselia din frunze din pomi,

ridicati-va fustele ca sa se vada papucii cei rosii,

fetelor si jucati,  

sa  se-adune norocul si pofta de viata.

Printre meri infloriti si fote-n florate,

zambet de fata si cozi impletite cu sarg,

busuioc alb adunat si pus in san,

viata la tara,

feerie de raza si soare,

vinul cel rosu sa curga,

sarutati fetele in soarele stralucitor,

ochii negrii ascund soapte de dor si cuvintele sunt ca  merele coapte.

Se aude vantul cantand prin gradini,

viata poate fi vin cu pelin,

 dar tot mi-e draga,

si -nainte si -napoi,

sarbe rotate,

miroase busuiocul dintre sani bine copti

cat de drag mi-e  mie jocul,

norocul din viata mea

cateodata,

seamana cu o sarba rotata.

 

26 Responses to “Sarba”

  1. maya Says:

    Frumoasa poveste, vesela si plina de viata.
    Imi plac mult pozele.
    Asta ca sa moara…concurenta.
    te pupa,
    Maya

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Maya!
      multumesc,
      pentru voi am pus pozele nu pentru concurenta.
      Am primit emailurile tale.
      Cu drag,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Pai ca sa-ti raspund la faza cu cainele, am ras de-am lesinat,
        Azi ne-am intalnit din nou si mi-a zis ca este legat, cainele statea langa un pom in gradina blocului si se juca, n-avea treaba, este un husky super cu ochi albastrii, dar, pentru ca tot m-ai intrebat, nici stapanul nu-i de lepadat.
        Are ochii cainelui sau invers, se spune ca animalele seamana cu stapanii, nu stiai?
        Dap.
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Maya, sa-ti spun o chiestie tare,
        acum cateva saptamani am auzit la una dintre televiziuni o clarvazatoare care a prezis atentatul de astazi din Moscova de la metrou,
        ea l-a vazut undeva intr-o gara „la trenuri”,
        metroul tot tren este,
        sincera sa fiu am ramas interzisa.
        bogdanahelp

  2. marius Says:

    Buna, Bogdanahelp!
    Am intrat intamplator pe blogul tau.
    Super!
    Mi te imaginam cu totul altfel.
    Super blogul, super fata.
    cu respect,
    marius stroe

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Marius!
      Mi-aduceti multa bucurie.
      „Sarba” trebuie vazuta ca pe o celebrare a bucuriei, uneori simti nevoia de a te intoarce la un nivel de viata traditional , sa celebrezi caldura, pamantul, sa stai pur si simplu pe pamant culcat printre flori la soare.
      Asta am vrut sa transmit, bucurie, dans, veselie, atractie, petrecere.
      bogdanahelp

  3. laur Says:

    Misto „Sarba”, am citit-o si m-a apucat cheful de o sarba.
    Misto de tot viata la tara in concediu vara, nu-i asa?
    La vre-o petrecere de camp.
    Tare!

  4. laur Says:

    Ce frumoasa esti, bogdanahelp, exact ca o zana.
    Pai sa stii ca citind „”Sarba””” mi-ai adus fericire si bucurie.
    Super frumos scrii.
    raul

  5. laur Says:

    Imi place mult ‘Dragonul”” este interesanta ideea si foarte bine scrisa si plastica este „Ploaia”, parca auzi ploaia prin parcuri.
    Semeni a pustoaica.
    Esti o simpatika si foarte inteligenta.
    Raul

  6. maya Says:

    Am auzit-o si eu pe acea clarvazatoare
    Super tare, pai dupa ce zicea ea, urmeaza cutremurul
    Barrrr
    Maya

    • bogdanahelp Says:

      Dap.
      Maya esti o scumpa .
      Am citit faza cu dintii de scorpion.
      Am ras cu pofta.
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Maya,
        nu mai intra in polemici fara sens,
        in general sa stii o chiestie,
        raul se distruge singur.
        Ai lucruri mult mai bune de facut.
        Multumesc pentru tot.
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Adu-ti aminte ca suntem bulgari de pamant,
        spice de grau pe care le reteaza vantul oricand.
        Este atat de scurta viata incat chiar nu are sens sa te bati cu morile de vant,
        crede-ma pe cuvant.
        te pupa,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Am obsevat la mine de exemplu ca raul singur se duce, departe .
        Sa stii ca daca la tine in suflet este flacara, daca te pui in slujba oamenilor, iti asiguri propria ta protectie psihica.
        Nu uita asta, orice rau venit spre tine se va lovi de lumina si de stralucirea din sufletul tau si intr-o zi va pieri singur.
        draga mea, daca se afirma ca m-am indragostit de x, lasa-l mai in pace , daca el asa se simte bine, daca asta se intelege, lasa-l in pace ca pe mine nu ma deranjeaza.
        Barbatii adevarati nici macar nu povestesc cu cine se culca darmi-te sa mai trambiteze ca o fata s-o fi indragostit de ei?
        Si daca s-a indragostit unde este crima?
        ce faza tare!
        Chiar asa?
        Mi-a placut faza cu „Jura-te!” …
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Referitor la ce m-ai intrebat,
        exista icoane facatoare de minuni,
        trebuie doar sa le gasesti,
        atunci cand le atingi si te rogi puterea lor te ocroteste,
        uneori este suficient sa aprinzi cate o lumanare alba si sa-ti declari intentiile,
        sa ceri Binele Suprem in viata ta,
        intelegi?
        Daca incerci sa contracarezi raul cu rau,
        intri in tagma vrajitoarelor si puterea pe care o folosesti poate duce la nenorociri.
        ale altora, trebuie sa se inteleaga, nu exista magie alba!
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Puterea binelui intotdeauna invinge pana la urma dar trebuie ca tu sa crezi asta cu toata forta,
        te vei mai clatina dar te asigur ca vei merge innainte.
        Oameni raului se autodistrug singuri exact ca in exploziile necontrolate.
        Tu vei auzi de infrangerea lor intr-o zi.
        Sa nu te bucuri, sa -ti para rau pentru ei si sa-ti vezi de drumul tau.
        cu drag,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        In alta ordine de idei nu ma intereseaza ce categorie imi citeste blogul, eu scriu pentru toti, oamenii sunt doar oameni si atat.
        Ma simt onorata de atatea complimente si le voi lua ca pe cadoul De Pasti.
        Bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Niciodata nu am fost o snoaba,
        gura o am eu cam mare cand ma enervez,
        ma incanta ideea ca blogul este citit de oameni din lumea artei,
        mama ta mi-a facut un foarte frumos compliment,
        tu stii insa ce ti-am spus,
        avem atatea de invatat despre lume in fiecare zi…
        Uneori ai impresia ca nu stii nimic,
        oricat de multe ar fi fost experientele,
        ai observat?
        Prea putine stim , eu asa am sentimentul,
        ca exista atatea usi deschise din atatea lumi si nici macar nu le vedem, trecem chiar pe langa ele,
        trecem in viata pe langa oameni exceptionali si nu ne oprim din drum, Dumnezeu stie spre ce ne tot grabim.
        bogdanahelp

  7. laur Says:

    Bogdanahelp, citindu-ti cu atentie blogul so comentariile, trag concluzia ac esti o fata cu o inteligenta fulminanta,ai o inteligenta complexa, dar mai ales esti foarte abila in a amnevra frazele si a le pune in interesul tau.
    Avocat trebuia sa te faci, putini ti-ar fi stat impotriva.
    Super blogul
    Laur

  8. laur Says:

    Citindu-ti cu atentie blogul si comentariile mi-am dat seama ca esti o fata cu o inteligenta fulminanata, manevrezi foarte abil frazele pentru a le pune in interesul tau , ai o inteligenta complexa si trebuia sa te faci avocat.
    Laur

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Laur!
      Multumesc mult pentru aprecieri.
      Nu e timpul pierdut niciodata.
      In ceea ce priveste problema ta, cauta, nu renunta, fa-ti CV-uri pe diferite situri de joburi, da-i bataie, mergi innainte, nu te lasa.
      O sa gasesti sigur ceva.
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Daca ma apuca pe mine domnule Balinferi aflu pe unde iti faci veacul si vin dupa tine si-ti d-au o mama de bataie de te linistesc.
        Daca te mai prind ca mai deschizi gura si mai spui ceva de mine sau de blogul meu vin dupa tine la cenaclurile cu care te tot lauzi si te fac de ras sa stii.
        Daca nu te-a batut vre-o fata o fac eu, nu pot sa te injur dupa cum meriti ca suntem in vinerea mare dar
        te bat de le linistesc.
        Vezi-ti de viata ta si pricepe odata pentru totdeauna ca nu ma interesezi si nu m-ai interesat vreodata, nu de alta dar deja ma calci pe sistem nervos.
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Iar Lorelay asta este o nebuna se vede dupe ce scrie, e proasta sa-si puna poza?
        S-o vada si ochii nostrii, nu-i asa Maya?
        Nu au nici-o legatura comentariile acestei individe cu ce a spus Maya, frustrato, mai lasa-ne!
        Ramura de maslin sa si-o bage undeva, vreau si eu sa-i vad fata , Toate nebunele se ascund dupa calculatoare dar daca le ceri sa-si arate mutrele nu stiu, nu cunosc.
        Te i-ei de om aiurea in gara, m-ai traznit cu machiajul si metaforele, lasa-o in pace pe Maya ca ai de-a face cu mine.
        PERSONAL.
        Vorbeste ea de adversitate, adeversitate am eu fata de tine, nebuno!
        Nu ti-am facut nimic personal si nici fata asta, nu ma cunosti, nu te cunosc, du-te fata la culcare ca intru in tine de -ti zboara fulgii, ma faci frumoasa dar cumva cam proasta, cumva cam prea curva ca ma machiez strident, esti cu capul fata mea?
        bogdanahelp


Lasă un răspuns

