Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Orasul ploii Martie 28, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 4:16 pm

 

Mi-as dori sa traiesc intr-un oras al ploii ,

sa ploua peste suflet cu trandafiri ,

masinile sa lase in urma rauri,

imi place apa albastra ,

oamenii par  curati atunci cand  ploua peste marele oras.

Cade din cer ploaie stravezie,

 stropii par soapte de veghe.

 Ploua de ieri in cascade peste orasul din sufletul meu.

Imi place sa ma ascund printre ploile albe ,

sa calc peste amintri si vorbe ,

stralucire,

 trena las  in urma de pasari maiastre

 suflet de  miere printre orhidee,

tristetile  se scurg in gauri adanci,

cineva le va acoperi intr-o zi  si din viata mea vor disparea.

Ploaie, fa-te fluviu cu flori cand  treci peste sufletul meu,

du-ma departe,

 poate  pe Marte,

dar mai lasa-mi te rog mirosul de flori din visul meu.

Vis fa-te lumina,

lumina fa-te descantec de dor,

dor fa-te dragoste-n zbor,

dragoste fa-te fluturi si flori,

deasupra cer plin de nori dar la mine-n suflet mereu vor sta numai flori.

 

One Response to “Orasul ploii”

  1. maya Says:

    Ce frumoasa este”” Örasul Ploii”” seamana a descantec……………
    dragoste fa-te fluturi si flori……………………deasupra cer plin de nori dar la mine-n suflet mereu vor sta numai flori……
    este superba chiestia asta!
    mama mea este actrita si sa stii ca a ramas placut impresionata de blogul tau, mi-a zis ca scrii exceptional!
    te pupa,
    maya


Lasă un răspuns

