Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Piatra Martie 27, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 9:43 pm

Am desenat intr-o zi pe o piatra un simbol al fericirii,

am pictat-o cu rujul de buze si am ascuns-o sub o stanca cumva precum visele.

Bine pazite.

Papadii mari si galbene au inflorit peste-acel loc de basm si ploi au venit peste ani,

nu am ajuns sa mai ridic acea piatra.

Amintiri ce s-au sters,

oameni ce ne trec prin viata,

curcubee de vise ,

strajeri la intrare stau drepti pe sub bolte,

stiu c- au inflorit smochinii intr-o zi si s-au dus odata cu ei bunicii,

lume frumoasa te-am uitat intr-o zi in caruselul din viata.

Pe toata.

Ploua si potop venea din pustiu,

am auzit intr-o noapte cantecul pamantului din vis,

m-am dus sa-mi caut piatra desenata cu ruj.

Nu mai stiu de era vis sau eu eram cantec,

umblam in taceri si cu sfiala,

am gasit ingropata in pamant  cu iarba,

acea piatra demult uitata.

Mi-a luminat innapoi drumul in orasul cu sfinti ascunsi prin biserici,

o pastrez undeva,

numai pentru atunci cand speranta se cam duce din viata.

Imi place sa  stiu ca daca florile  mor,

sunt vise ca  pietre de care te agati in viata.

 

6 Responses to “Piatra”

  1. Raul Says:

    Blog exceptional, comentarii exceptionale.
    Lumea este plina de prosti,
    bogdanahelp

    Raul

  2. laur Says:

    Cele mai frumoase flori pentru cel mai frumos blog
    Super tare.

  3. Cristian Says:

    Comentarii de exceptie, intr-adevar,cu replica pe masura.
    Din respect pentr o fata frumoasa ma abtin de la vreun comentariu, dar paote avem” placerea” de a ne intalni live cu marele domn.

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Va multumesc tuturor in
      ploi de martie cu flori si Florii.
      La multi ani!
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Maya,
        iar m-am intalnit cu tipul cu cainele sa stii, iar s-a luat cainele dupa mine, iar a zis tipul :”golanule, iti cam place fata asta?”
        iar eu am zis:”miao! ”
        Si cainele a fugit imediat
        Stapanul a ramas,
        cu ochii putin mariti
        ce nebuna este fata asta,
        d-nule,
        nu-i asa?
        nebuna si rea.
        Yeah!
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Toate sogoritele ,
        M-ar manca daca ar pute,
        M-ar manca n-ar zice nu ca le-am luat dragutul,
        Dragutul nu l-om luat,
        Ca pe ele le-o lasat,
        Le-o lasat pentru vecie ,
        Ca asa o trebuit sa fie
        Sogoritele din sat
        M-ar pune pe foc sa ard,
        Sa ard si sa ma fac scrum,
        Sa nu le mai stau in drum
        Trece lumea,
        Trec si eu,
        Ce-am facut nu-mi pare rau,
        Trece lumea,
        Treaca-n pace,
        Ce-am facut nu pot desface.
        cu drag,
        bogdanahelp


Lasă un răspuns

