Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bucurie Martie 27, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 9:32 am

Fete frumoase danseaza  goale in rauri de munte albastre si reci,

 fustele lor crete si cu flori flutura prinse in salcii care saruta apa.

Viata inmiresmata ,

cad nuci verzi si grele in rauri de munte ,

iarba de pelin si papadii ,

cand iubesti ziua pare mister alb  si noptile nu au nevoie de vorbe.

Suflet pierdut printre flori si culori ma gandesc ca-ti trebuie lujeri de nuferi sa te sprijini ,

zambet de soc inflorit ,

dragoste bine- ai venit!

Padure  intunecata de langa apa rotata,

acolo mi-am lasat  tristetile ,

s-au prins in tufisuri si ierburi tepoase,

am aruncatvorbe grele  in tufe de zmeur zambind  spre soare,

mi-am ridicat fuste colorate  si bluze -n florate alergand spre tine,

Dragoste.

Ti-am adus ofrande din cununi de orhidee si crin dulceag,

numai pentru tine,

Dragoste.

Pentru tine am urcat muntii uitandu-ma dupa semne,

am cules dimineata ploaia de prin flori scanteind printre vise ,

infloresc pinii  ,

tu stii?

Numai pentru  tine.

Hei tu,

dragoste,

 te voi prinde fugind pe campii albastre  si mov,

fugind dupa tine,

voi alerga pana la capat,

ma voi juca cu norii fugind dupa dragostea ta si o voi prinde de mana ca pe un copil frumos  cu ochii albastrii.

Pentru o dragoste ca iarba  necosita si  pelin,

pentru vise si pentru viata,

fie ca  bucuria sarutului de fata sa se faca nor si vant si apa.

 

9 Responses to “Bucurie”

  1. Cristian Says:

    Maya,
    cu cine traieste bogdanahelp o mare poveste de dragoste?
    Aflam lucruri noi si interesante,
    Ce-ai facut bogdanahelp, cat am plecat?
    Aud?

  2. Cristian Says:

    Ce comentarii am citit mai nou.
    Buna, Maya.
    Nu te mai enerva ca oricum vii dupa o problema grava
    parerea mea sincera?
    Ti-am spus, apa trece, pietrele raman.
    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Sogoritele

      „Sogaritele din sat
      M-ar pune pe foc sa ard,
      Sa ard si sa ma fac scrum,
      sa nu le mai stau in drum
      Eu in ciuda le fac la toate”
      Pe ele le pui la spate..”
      Este un cantec din Banat care imi place mult.
      cu dedicatie pentru sogorite,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Dragii mei ,
        am rugamintea de a nu mai comenta despre x sau despre y pe blog.
        Am sters comentariile tale Maya pentru ca este pierdere de timp,
        pai avem atatea lucruri bune de facut,
        nu de alta dar
        m-a luat cineva de guler pe care-l iubesc si pe care-l respect cu adevarat.
        Dragonul acela frumos si alb.

        Eu sunt fata care va invata sa luptati pentru zbor si pentru lumina,
        cum am putea sa ne balacim in ape tulburi,
        am observat ceva ciudat, de mica,
        oamenii care mi-au facut rau,
        intr-un fel sau altul,
        intr-o zi ,
        si-au „luat-o” intr-un mod inexplicabil.
        Acel inger frumos si bun care ma vegheaza de mica.
        Va multumesc mult,
        sunteti nemaipomeniti.
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Azi am multumit din nou pentru credinta si pace in suflet, in acel loc atat de frumos din povestea mea „Regina”.
        Nimeni in lumea asta nu sta innaintea lui Dumnezeu, nici mariri, nici printi si nici presedinti, suntem cersetori in fata lui.
        Stii cum se spune ” maniati-va dar nu gresiti, de ceea ce spuneti in asternuturie voastre va caiti,” toti facem si spunem prostii, important este sa nu perseveram in ele.
        Eu nu vreau mariri si coroane, eu vreau sa vorbesc oamenilor de dupa ploi, mie imi place sa adun clipe uitate si vechi si sa le aduc spre Lumina numai pentru voi.
        Imi place sa culeg linistea de pe campuri cu flori de sarbatori pentru voi.
        Ceea ce-mi place cu adevarat?
        Sa iubesc si sa merg desculta prin ploi verile pe drumuri de tara uitate, printre flori de tei precum covoarele vechi de la bunica.

      • bogdanahelp Says:

        Mie imi place sa fac lumea sa se invarta pentru altii.
        Ca m-ati intrebat, da, am 36 de ani nu-i niciun secret, sunt zodia pesti.
        Imi place libertatea din jocurile copiilor cu cai albastrii si as pleca oricand sa ma lupt pentru Inocenta.
        Ma minunez uneori si eu de ce ma las atrasa si murdarita prin ape tulburi, de oameni tulburi, dar poate te incearca.
        Sufletele albe sunt lovite cu negru in fiecare zi.
        De aceea unii dintre noi suntem felinare pentru ceilalti, am intrebat
        intr-o zi ce este cu mentorii, dupa cine sa ma tin, ce carti sa citesc?
        Mi s-a raspuns ca raspunsurile le voi gasi pe drum.
        Le-am cules unul cate unul si n-am stiut ce sa fac cu ele, pana cand am inceput sa vorbesc despre flori, ingeri si lumina.
        Cu drag,
        Bogdanahelp

  3. cristian Says:

    Am plecat in delegatie spre Rucar si tot drumul m-am simtit ac tipul din povestea „Trenul””, nu stiu de ce.
    Bogdanahelp, intri in mintea omului si ramai acolo.
    cu drag,
    cristian


Lasă un răspuns

