Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Secretul Martie 25, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 5:34 pm

Imi place vara ceata dimineata  de pe munti rotindu-se cu pasari in zbor,

zburand printre ele,

 vine spre tine pe trepte de fum,

  aerul se face alb de la brazii inalti.

 Unele iubirile sunt secrete de ceata si ace de brazi argintii,

stele cazatoare si joc de vant prin paduri,

frumusete albastra de dragoste in nopti tarzii aduni zane din flori nedeschise,

iubirea lasa peceti de saruturi pe trup si in suflet,

 ard flacari inalte si roz ascunse pe munte,

   iubirea-i comoara rara sau rare mai sunt iubirile.

Pe lume.

Secretul iubirii ascuns intr-un suflet de fata

e ambalat in funde mari si prea rosii,

 bine pastrat ,

 ca nestemate pretioase in strafundul pamantului,

uneori stralucirea dragostei strapunge crusta pamantului,

oricat de mult l-ai ascunde,

 oricat l-ai ingropa,

secretul dragostei lumineaza,

aduce lumina in viata si zambet pe fata.

Secretul in dragoste este ca  habar n-ai cand te-ai indragostit de fapt.

Iubirile trecute ar trebui ornate  in brazi acolo sus la munte,

 fiecare sa  ne alegem cate un brad preferat  si sa prindem dragostea precum globurile colorate,

sa fie vesnica,

la inaltime si sa straluceasca in intunericul vietii,

pentru iubiri secrete ,

 frumusete  verde de brazi si vise  dulci de fata,

zbor peste paduri de mesteceni albi,

parfum de fragi si cochilii de melci pierdute prin munti,

pentru viata ,

 iubiri ce inalta si

secretul tarziu din visul cel roz de dimineata.

 

8 Responses to “Secretul”

  1. maya Says:

    Buna, Bogdanahelp!
    imi place mult prietenia dintre tine si Cristian sa stii, voi doi va intelegeti super.

  2. maya Says:

    Vad ca ti-ai refacut unele texte, bravo!
    Se vede un real progres la tine.
    felicitari.
    Cu drag,
    Maya

  3. maya Says:

    Din pacate nu pot merge sambata cu voi, plec din Bucuresti,avem treaba acolo iti d-ai seama ce este pe acpul nostru.

  4. maya Says:

    Revin abia marti, miercuri, dar cu drag altadata, mai ales ca mi-a facut mare placere sa te cunosc in realitate.
    Tu ai facut un lucru foarte bun cu blogul asta , chiar un lucru foarte frumos sa stii.
    cu drag,
    Maya

  5. bogdanahelp Says:

    Buna, Maya!
    Mai ,am citit si eu blogul fetei respective, eu cu picioarele mele lungi, hi, hi si cu urechile mele blege sunt mai buna decat ea.
    De 100 de ori mai buna.
    ca blog, of course.
    Tatal tau e politist?
    E bine de stiut, dar banuiesc ca are treburi mai importante de facut decat sa citeasca toate prostiile, oricum este foarte bine daca ai chema-o, s-o vedem si noi in realitate, mai, cine este individa?
    Eu cu baiatul respectiv nu am absolut nici-o treaba, ei zic ca au relatii strong, cand ai relatii strong plutesti printre nori si ti-e bine, nu-ti umpli blogul cu prostii despre altii
    Iubirea adeavarata te indeparteaza de asa ceva.
    Esti o simpatica, Maya, se vede scorpioanca cand iese la lumina…
    Cristian nu are replica la asa ceva pentru ca , practic, nu-l interseaza, x sau y.

    • bogdanahelp Says:

      Tu ai perfecta dreptate, daca esti un moderator ok stergi toate comentariile stupide, vulgare sau ciudate, nu le publici si nu iese scandal.
      Hallo, birjar, mie imi plac caii, hai la gara,
      la gara cu liliac mov ,
      ca sa culegem lilacul ca vin baietii cu trenul,
      baietii cu ochii verzi,
      nu-i asa ,
      Maya?
      Prietenii stiu de ce.
      Multumesc mult pentru ajutor,
      uneori nu ma prea descurc cu prostia.
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Ma lauzi prea mult,
        Maya,
        Tu esti o fata care in realitate esti foarte interesanta, si ca fizic si ca intelect,
        ma bucur mult ca dintr-o intamplare v-am cunoscut si fie ca
        prietenia noastra sa dureze peste timp.
        Foarte bine ca ai intrat in ei ca nici macar nu citisem comentariile , ma crezi?
        Eu imi vad de treaba mea,
        nu ma interseaza,
        ce-am avut de zis am zis si gata,
        oricum esti o prietena extraordinara,
        n-am avut prietene demult
        cum te am pe tine.
        Cu drag,
        Bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Crina, esti nebuna, am primit emailurile tale.
        Fabulezi.
        Ai grija de tine daca zici ca pleci.
        te pup
        bogdanahelp


Lasă un răspuns

