Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Flori Martie 21, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 9:20 am

Daca am stii spre ce ne indreptam cateodata,

banuiesc ca am planta niste flori atat de mari incat ,

daca ne ratacim sa ne tinem dupa ele, cumva.

Se spune ca viata vine cu primaveri dupa ea dar uneori aripi albastre si negre de fluturi vin peste tine si iti intuneca drumul,

zbor rotat de pasari negre cam uracioase aduc gerul iernii in suflet pe care-l credeai demult dus.

In muzica te regasesti dar oamenii pot fi colorati dupa florile care le plac, daca i-ar picta cineva pe o imensa panza de sac ,

 pe fiecare,

cu o floare in mana,

soarele ar straluci mai puternic.

Florile vorbesc mereu in numele oamenilor,

declara dragostea,

compasiunea,

 intelegerea sau regretul,

aprind  privirile si sufletele sau imblanzesc si pe cei mai aprigi dusmani.

Secretul limbajului florilor va ramane mereu nedescifrat precum piramidele,

misterul zambetului de orhidee albastra incanta ,

iar parfumul dulce de freezii roz si galbene te  saruta in vis,

 feeria florilor spala sufletele si face viata parfumata.

Floare fermecata  te-as planta in ghivece printre feriga salbatica ,

sa te faci padure si sa ajungi pana la fericire,

sa te poti catara in vise pana la ea si sa o pastrezi cate un strop din ea in sticle mici de parfum,

pentru fiecare zi,

un altfel de parfum.

Unul mai roz sau mai nebun,

 sa poti fii provocare si vant, bucurie si zambet,

sa poti sterge  intr-o clipa tristeti acum in prag de primavara.

Cu  un cantec pentru flori.

 

12 Responses to “Flori”

  1. maya Says:

    Buna, Bogdanahelp!
    am revenit in Bucuresti.
    Constat cu suprindere ca evolutia ta este fantastica

  2. maya Says:

    Ma incanti sufleteste
    Apropos, nu te credeam asa simpatika

  3. maya Says:

    Sicera as fiu, am apreciat mesajele tale, m-ai ajutat mult sa stii.

    • bogdanahelp Says:

      Regret evenimentul foarte trist .
      Ai grija de tine.
      Moartea intotdeauna ne i-a pe neasteptate, nici nu mai stii ce sa zici.
      Decat ca este un zbor catre stele, poate cine stie, uneori,unii oameni sunt chemati prea devreme printre ingeri.
      Poate au ei insisi suflete de ingeri, cine stie?
      Durerea este a noastra, a celor care raman aici, atatea amintiri , nici macar nu mai apuci sa-ti iei ramas bun.
      Cand te mai intremezi, iesim la un ceai cu gheata si portocale.
      bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Esti o fata speciala si stii asta.
      Uneori asa se moare, fulgerator , poate de aceea unele stele stralucesc mai tare decat altele, ai observat?
      Pentru ca sufletele lor sunt acolo sus si stralucesc ca noi sa le vedem si sa stim ca ei ne vad.
      Ti-am mai spus ca viata e praf de stele si flori, suntem pulbere, nimic mai mult, cand dispar oamenii iti d-ai seama ca in fata mortii suntem egali cu totii.
      Pulbere-n vant , asa ne imprastiem, ca margelele pe ata.
      Intr-o zi.
      Nimeni nu poate stii cat de departe este sau cat de aproape, dar eu personal vad moartea ca un zbor pana la stele.
      Altfel mi-ar fi prea greu.
      Cu drag,
      bogdanahelp

  4. maya Says:

    A murit o fata tanara cum spui tu si ne-a luat pe toti pe nepregatite.
    „cand mor fetle tinere plang ingerii peste campuri””…

  5. maya Says:

    Am citit povestea ta „”Zbor printre stele”” cu o verisoara de-a mea care te-a laudat la randul ei sa stii.
    A zis ca scrii fantastic si ne-ai mai alinat sufletul
    cu drag,
    Maya

    • bogdanahelp Says:

      Multumesc mult, Maya.
      Imi pare tare rau sa aud astfel de lucruri.
      Tu tii ca uneori alergam prea repede si puntea aceea care atarna peste prapastii se rupe pur si simplu , noi aici pe pamant le numim tragedii si de aceae eu am scris de tristetea ingerilor cu aripi lasate pe campuri, asa mi i-am imaginat, pentru fete tinere cum am zis eu, tristetea si aripile lor scutura petale de flori , pentru fiecare vis pierdut, pentru cei 20 de ani, este greu de inteles, greu de acceptat si de dus, stiu, dar trebuie sa-ti alegi o stea, va fi mai usor asa.
      Ai mare grija de tine.
      bogdanahelp

  6. maya Says:

    Evolutia ta este surprinzatoare .
    „Fazanii”este extraordinar de bine scrisa si ‘Dragonul”m-a amuzat teribil, ti-ai facut o descriere excelenta.
    Excelent,
    Bogdanahelp!
    Bravo!

  7. maya Says:

    intr-adevar tu ai adus o nota de originalitate si de mare fantezie pe intreg internetul, desi nu esti deloc constienta de valoarea ta, esti prea modesta!
    Inca nu ma simt bine, dar iesim cu placere saptamana viitoare.

  8. maya Says:

    Ma bucur mult pentru prietenia ce se dezvolta intre voi,sunteti doua persoane speciale .
    Maya


Lasă un răspuns

