Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dragonul Martie 18, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 8:57 pm

 

Cunosc  un dragon cam simpatic,

cu o perla neagra rotunda pe varful cornului lui  nazuros,

este atat de simpatica si de dulce  creatura asta,

 unora nu stiu de ce li se pare salbatic.

Mie mi-e foarte drag,

 l-am studiat cam mult in toate bataliile lui negre si  amare,

 l-am visat dimineata intr-o ceasca neagra de cafea si l-am pierdut printre vise noptile in lumina stelelor.

M-a invatat sa am curajul de a ma lupta cu multimile si cu situatiile imposibile din viata,

m-a invatat sa adun stele cand tristetea se coboara incet si pe negandite,

 m-a invatat sa iubesc viata cu pofta si cu libertate.

M-a scos la apel diminetile somnoroasa si moarta de somn si m-a certat in tacere cand am cedat si am varsat ceva lacrimi de crocodil noaptea crezand ca  el nu o sa ma vada,

dar m-a vazut,

m-a invatat sa fiu o luptatoare si sa ma bat pentru mine oriunde,

oricand si cu oricine.

Il ador pe acest dragon alb si atat de misterios.

De la aceasta  creatura sobra si cam apriga am invatat ca nimic in lume nu este imposibil daca vrei sa nu fie.

M-a crescut ca pe un pui ,

educandu-ma sa-mi pastrez curajul si luciditatea in orice situatii,

uneori  imposibile si abia acum imi d-au seama,

 eu nu

i-am luat nici macar un cadou.

M-a transformat peste noapte intr-o fata  razboinica si de temut pentru unii, m-a facut o luptatoare cu scalpuri de dusmani insirati regeste la brau si eu

n-am facut altceva decat sa-l am in biblioteca pe un raft in miniatura si sa mi-l imaginez in bataliile lui glorioase,

 imens si alb si atat de pur in lupta pentru Bine.

Am uitat sa va spun ca dragonul meu are coada rupta,

si-a pierdut-o  noaptea  intr-un atac simulat,

 ma invata pe mine cum e sa infrunti viata si s-a  agatat  in ceva,

 nici acum nu stiu cum s-a intamplat,

dar fiind doar o soparla ceva mai mare a scapat ieftin.

Mi-a soptit intr-o zi la ureche dragonul meu cel alb ca viata -i simpla si misto cand iubesti pe cineva si i-am zambit printre gene acestei soparle atat de destepte.

E dragonul meu original si habar n-am cum ne-am intalnit, de fapt?!

Stiu ca  l-am intalnit intr-o zi pe una dintre cararile din viata mea,

o luasem cumva pe langa: „ce faci fata mea? nu pe-aici ti-e drumul…”

 si-a bagat frumos dintii in blugii mei si nu m-a lasat pana cand nu am gasit drumul drept chiar daca ,

pe moment,

nu mi-a convenit deloc.

Nu prea suport eu tirania cuiva,

dar am incepul sa-l iubesc pe acest animal cu tot sufletul.

Unii isi cumpara pisici,

altii d-au o gramada de bani pe caini pe care-i pierd pe sub mobile,

eu am un animal de casa care apare doar in vise si in gradinile mele fermecate,

este un dragon alb cu o perla neagra pe cornul lui  nazuros…

.si il iubesc cu tot sufletul…

.si viata mea n-ar mai fi la fel daca

intr-o zi el ar pleca din ea desi stiu ca intr-o si isi va gasi o alta fata pe care -o va scoate la apel dimineata la cinci ca s-o invete sa se bata cu viata.

Banuiesc ca -i voi face o statuie intr-un parc frumos,

sub un tei inflorit.

Sa-l ninga cu flori de tei verile,

sa nu ma  uite niciodata si sa-i multumesc cumva acestei soparle  atat de frumoase pentru ca ,

 intr-o zi,

mi-a dat aripi ca sa zbor.

 

10 Responses to “Dragonul”

  1. Cristian Says:

    Super misto povestea…
    aici este soare insa cam frig

  2. Cristian Says:

    Cu tine as risca si te-as lua chiar si de nevasta, nu ar fi o problema, dar am semna ceva innainte ca nu se stie niciodata cu o fata ca tine.

  3. Cristian Says:

    Misto ideea, chiar daca l-ai sters, sa stii ca eu l-am citit.
    La asta te-ai gandit tu cand ne-am intalnit?

  4. Cristian Says:

    Te-am prins, bogdanahelp.

  5. Cristian Says:

    Ti-am trimis pozele.
    Mi-am schimbat lentilele de contact.
    acum am ochii gri.
    Multumita?
    cu drag,
    Cristian

  6. Cristian Says:

    In ceea ce priveste vestea pe care mi-ai dat-o nu-ti face probleme, bogdanahelp, tu vei castiga orice competitie, trebuie doar sa vrei.
    felicitari, si pui pariu cu mine ca vei castiga?
    incep sa inteleg cu fiecare zi ce trece ce inseamna darurile de care tot zici tu, bogdanahelp, la sufletul tau bun Dumnzeu de acolo de sus are grija sau vreun inger.
    sunt sigur de asta
    cu drag,
    Cristian

  7. Cristian Says:

    SUPER TARE POVESTEA ASTA.
    ESTE ATAT DE MISTO, CA N-AM CUVINTE.
    cu drag,
    Cristian


Lasă un răspuns

