Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Gara Martie 11, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 8:51 pm

O fata cu niste cozi putin cam indraznete si cam blonda sta cu mainile in buzunare intr-un tren,

intr-o noapte,

zburand spre nicaieri de fapt si totusi zambetul de pe fata fetei pare aproape de fericire perfecta.

Este undeva pierduta printre munti de liliac mov salbatic o gara mica si veche,

nici nu se vede din fuga trenului,

dar este atat de pretioasa incat nu ar schimba-o cu nimic, poate doar cu privirea aceea verde -albastra  a acelui baiat care o asteapta.

Iubire mov tu stii ca iubesc ca niciodata?

Tu stii ca atunci cand vacantele vin ma arunc in trenuri pline de lume amestecata,

 imi place sa ma pierd printre fum,

parfumuri si rasete cam stridente si sa fug,

 cumva spre o alta viata?

Tu stii?

Eu m-am indragostit de un baiat cu ochii verzi -albastrii ca Dunarea ce sclipeste cumva ca smaraldul la tarm.

Apa fermecata tu stii?

Dragostea joaca sah cu inima mea si eu  o simpla fata traiesc astazi o dragoste ca de vaudeville,

ne-am cunoscut dintr-o intamplare si tot din intamplare ne-am indragostit,

am stiut cumva de cand l-am vazut,

parea ca mi-a adus trifoi verde cu patru foi si in urma miros de flori de liliac inflorit.

Dragoste,

ciorchine de struguri copti,

nu te imprastia,

te rog,

as vrea ca in jocul meu sa stiu ca pot atinge cumva stelele  cu mana atunci cand voi zbura.

Mai cunoscuse baieti ,

poate se mai si indragostise,

i-a parut cumva ca iubise,

dar traia acum altceva.

Dragoste,

tu poti  fi drum catre iad dar poti aduce raiul pe acel drum.

Imi place sa ma joc cu umbrele din viata mea si sa le transform in lumini precum laserele,

nu-mi plac vorbele reci si oamenii posaci,

eu as cose toata ziua raze de soare pe haine si as pleca hai -hui prin lume.

Lume de vis si de iubire,

 lumea atat de frumoasa a dragostei.

Mi-as prinde in par margaritar alb si mi-ar placea sa dansez prin ploi de vara serile cand praful se duce sub ape si orasul pare mai curat.

Dragoste furtuna,

dragoste nebuna,

ai adus in viata mea gustul nucilor verzi cazute din pomi sub furtuni care se coc in soare printre ierburi,

nedeslusit,

ireal de bun,

ti se lipeste de suflet si ramane acolo.

Uitate sunt toate si trenuri si ape si orase si oameni si viata,

vreau sa ajung mai repede intr-o gara si sa mai vad inca odata liliacul inflorit incolacit pe banci din fier,

vreau sa bata vantul si sa zboare petale si fluturi si vreau doar ca el sa ma tina de mana.

Doar atat.

Vreau sa ma pierd putin in imensitatea acelei priviri verzi-albastre si apoi poate sa vina noaptea eterna.

Peste sufletul meu.

Daca as putea as transforma trenul in pasari si-n zbor de cocori as zbura peste timp.

Spre tine.

Ca Dragostea,

zbor si lumina si cadere si uitare,

ape albastre si diamante,

 iubire tu schimbi clipele in povesti si zilele le faci sa zboare .

Iubire din trenuri zburand peste ape te transformi in gari pierdute in noapte, ne faci sa coboram de-atatea ori in gari ratacite,

mereu alergam dupa trenuri straine tot sperand la fericirea care ,

de fapt,

nu mai vine.

 

4 Responses to “Gara”

  1. maya Says:

    M-am obisnuit ca in fiecare zi sa iti citesc Blogul de cand l-am gasit pe net pentru ca imi aduci zilnic multa fericire, nostalgie si ma vezi sa vad viata altfel.
    Cu drag,
    maya

  2. Cristian Says:

    Buna, Bogdanahelp!
    Aici astazi este soare.
    Imi pare rau pentru Maya.
    Boyzone@Luciano Pavarotti-No Matter , ste piesa pe care ti-o dedic din tot sufletul la inceput de primavara, asa ma faci sa ma simt dupe ce citec, de fiecare data, cu aceeasi parere Blogul tau.
    Cu sinceritate,
    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Cristian!
      Maya este o fata foarte puternica dar cu astfel de situatii nu te obisnuiesti niciodata, desi moartea face parte din viata mereu ne i-a pe nepregatite, mie mi-e usor sa ma gandesc ca oamenii buni pleaca mereu in zbor catre stele si mereu stralucesc acolo, alaturi de ele.

      • bogdanahelp Says:

        Tristetea Mayei mi-a intunecat azi putin privirea desi stii ca eu nu prea arat ceea ce simt dar am fost cu sufletul langa ea acolo departe.
        Multumesc pentru gandul cu piesa, este super frumoasa.
        Cu drag,
        bogdanahelp


Lasă un răspuns

