Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Amintire Martie 9, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:05 pm

Imi tot spune cineva sa scriu despre dragoste, despre curcubee si perle.

Eu stiu ca dragostea  este sirag de perle stralucitor lasat ofranda zeitei iubirii de tinere fete din lumi demult apuse,

margele rosii insirate pe ate albe de alte  fete  verile pe campuri sub pomi infloriti,

stiu si eu ce mai e dragostea?

Daca raspunsul ar fi ascuns undeva sa fiti siguri ca eu m-as duce sa-l aflu si nu pentru mine, ci pentru altii.

Mi-ar placea sa stiu ca  putem ghici in petale de flori semnele misterului iubirii si apoi ele se inchid noptile,

 flori de regina-noptii cu parfum ametitor exact asa ,

ca Dragostea.

Nu trebuie inteleasa ci culeasa.

Se afla intr-o gradina de flori undeva,

la poalele unui munte,

doar calatorii insetati mai trec prin ea  fara sa stie si foarte putini se opresc sa o admire cu adevarat.

Dragoste alba  – galbena ca palaria de paie de fata bosumflata , trasa prin  ierburi inalte cu funde de matase albe,

dragostea poate fi vant si popas, drum si mister, amestecata, mereu chemata dar niciodata inteleasa.

Pentru ca de fapt, asa e ea, Dragostea.

Amintire ca gutuia coapta pusa in fereastra, 

 uneori dragostea are  gust de gutui si mere,

 altfel colorata si mereu traita cu aceeasi intensitate,

ca fata Morgana, eu asa vad Dragostea,

putini alesi si multi doritori,

putin invingatori si prea multi nefericiti..tot din cauza ei, a Dragostei…

Iubirea este zbor catre adancuri printre corali si pesti portocalii ,

rechini si meduze ,

de oriunde te-ai arunca o faci pe seama ta,

 doar stii asta.

Iubire- amintire,

iubire- noua sau iubire ce va veni, la fel sunteti

peste timp, muze pentru poeti si vise de perle si corali,

vise atat de nebune si roz,

prabusiri  atat de adanci si de intunecate,

stele si lumini,

nopti si magie, totul este Dragoste.

Dragostea este mereu  un alt  inceput si acelasi  sfarsit ,

cam seamana,

de fapt,

vise frumoase uscate in cununi de vasc  pe case, acelasi zbor si caderi peste timp,

mereu iubirea se transforma in  vesnica …Amintire.

 

18 Responses to “Amintire”

  1. maya Says:

    Buna, Bogdanahelp!
    Imi place mult Ämintire”si imi plac la nebunie si pozele cu flori

  2. maya Says:

    Tu ai un nume frumos, am inteles ca erai de fapt”” programata baiat
    Imi place mult cum ai scris povestea asta, Amintire, este chiar frumoasa si cumva, este ca si dragostea.

  3. maya Says:

    Ai un mult talent pe cer trebuie sa ti-l slefuiesti, tare m-as bucura sa pot citi intr-o zi proza scurta scrisa de tine, bogdanahelp.
    maya

  4. maya Says:

    Ma bucur ca mi-ai lasat intr-o zi un mesaj pe un blog, tu esti o prietena foarte buna.
    A sufletului.
    cu bine,
    Maya

    • bogdanahelp Says:

      Buna!
      esti o dragutza…
      Aici ma vei gasi.
      cu drag,
      Bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Sincera sa fiu, adevaratele perle sunt ascunse in mlastini cum nu se poate de adanci.
        Uneori, ca sa ajungi la prounzimea lucrurilor trebuie sa te scufunzi adanc de tot, foarte adanc sub ape ca sa gasesti de fapt lumina adevarata.
        Acelasi sfat pe care mi l-ai dat ti-l d-au si tie: fa-ti un Blog!
        Cauta sa te exprimi cumva, am inteles ca-ti place arta fotografica.
        De ce nu incerci?
        cu drag,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Maya,
        referitor la credinta in Dumnezeu, mi-e teama ca nu suntem inca pregatiti cu adevarat sa chemam macar in vis ploile acelea curate, ca sa ne spele sufletele,
        ca ne este frica sa iesim din paienjenisul in care parca ne afundam tot mai adanc in fiecare zi.
        Si totusi, intr-o zi va trebui sa o facem.
        S-au pierdut prea multe vise si oamenii au obosit tot cautand sau asteptand minuni,
        dar tot in noi,
        in fiecare,
        exista forta de a o lua mereu si meru de la capat.
        Singuri ne autodistrugem,
        singuri ne ridicam si mergem mai departe.
        Eu cred foarte mult in generatia „copy-paste”,
        acesta formula atribuita este rautacioasa si pur formala.
        Este o generatie de copii foarte destepti,
        daca s-ar fi inversat timpurile cumva, eu sunt sigura ca acesti copii
        i-ar fi trimis lui Ceausecsu un virus mortal pe calculator drept felicitare.
        Exista foarte multa libertate in sufletele acestor copii,
        insa scoala ar cam trebui sa le insufle modele adevarate.

      • bogdanahelp Says:

        Scoala ar cam trebui sa planteze semintele libertatii de alegere in sufletele lor,
        deasupra educatiei din familie,
        ca sa creasca frumos,
        cu furie si ca sa straluceasca apoi plantele.
        Am vazut foarte multi adolescenti la biserica aprinzand o lumanare
        intr-o rugaciune simpla.
        Intotdeauna mie personal mi-au placut lucrurile simple.
        Banuiesc ca tocmai acesti copii vor salva intr-o zi aceasta lume haotica,
        dar avem responsabilittaea imensa de a fi noi insine modele.
        Si de a-i iubi neconditionat.
        Ti-am povestit ca intr-o zi,
        un grup de copii”emmo” cum este moda asta ,
        vazandu-ma pe mine aprinzand niste lumanari au urcat toti acele trepte spre un loc atat de drag mie.
        Stii, a fost una dintre cele mai frumoase zile din viata mea,
        sa poti lua in tacere niste copii frumosi de pe treptele unui dispensar unde fumau si radeau si sa -i faci in cinci minute sa se apropie de Dumnezeu.
        In tacere.

      • bogdanahelp Says:

        Asa intelegi minunile acelea, a fost o zi pe care nu o voi uita niciodata, cat de frumos aprindeau niste lumanari si era o zi de toamna fantastic de frumoasa si
        mi-a venit sa plang,
        pentru prima oara am inteles cat de adevarate pot fi unele semne.
        Si cat de mare este frumusetea din sufletele unor copii imbracati in negru si machiati dupa parerea mea chiar original,
        este un stil, dar sa nu ajunga un mod de viata,
        sa se opreasca in a fi trendy si cam atat ,
        ca moda si nimic mai mult.

      • bogdanahelp Says:

        Mereu voi spune ca perseverand in a face bine ,
        Binele acela cumva se va intoarce intr-o zi in viata ta,
        va atrage daruri si alte bucurii pentru tine.
        Oricat am rataci uneori in intuneric,
        la capat lumina va deveni stralucitoare,
        mereu exista un alt inceput, totul in viata este o problema de atitudine.
        Asa m-am simtit atuni alaturi de acei copii,
        intr-o alta lume,
        cu ingeri la intrare cum imi place mie sa spun,
        cu „Tatal Nostru” care parea ca un cantec si cu lumanari aprinse a caror lumina ne va veghea prin noptile noastre ,
        in drumurile noastre si in ratacirile noastre.
        Am avut sentimentul de a pasi cumva din realitate asta intr-o alta lume,
        printr-o usa ce s-a decshis pur si simplu dintr-un zid.
        Spre acele gradini de trandafiri despre care am scris aici,
        sa ninga peste trandafiri rosii in iarna de martie.
        Sa ne aduca bucurie si credinta.
        Doar atat.
        cu drag,
        bogdanahelp

  5. maya Says:

    Bogdanahelp, m-a impresionat ce ai scris despre acel grup de copii ‘”emmo””, super tare!
    Maya

  6. maya Says:

    Tu te-ai descurca bine in presa sa stii,imbini romantismul cu multa forta si tarie de caracter.
    maya

  7. maya Says:

    Eu cred ca dintre multe „”voci”” a ta va fi una dintre cele mai auzite.
    Intr-o zi.
    Superbe comentariile tale, m-ai facut sa -mi incep ziua altfel.
    super tare!
    cu drag,
    Maya

  8. maya Says:

    Doamne, bogdanahelp, tu ai o frumusete sufleteasca iesita din comun.
    Sa nu te schimbi niciodata, promiti?
    Maya

  9. Cristian Says:

    Bogdanahelp, am ajuns la Hateg.
    te salut dintre zapezi.
    cu drag,
    Cristian

  10. Cristian Says:

    Buna, Bogdanahelp!
    Te salut dintre zapezi, din Hateg.
    cu drag,
    Cristian

  11. Cristian Says:

    Am primit emailurile tale.
    Imi place „Amintirea”.
    Cel mai mult „Tunelul”.
    O saptamana raman aici.
    Cu drag
    Cristian


Lasă un răspuns

