Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Viata ca o flacara Martie 5, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 9:42 pm

 

Iti amintesti banuiesc de un copil care   alerga peste pajisti mov si verzi cu un zmeu in mana nu-i asa?

Ti se parea atunci viata ca o portocala,

zmeul se inalta  in vant si  radeai in soare,

nu stiai ce gust amar poate avea viata,

cum este sa cazi si cateodata nici nu mai stii daca e mai bine sa te ascunzi pe sub ape sau sa iesi de sub ele.

Cu furie.

Viata trece ,

ai auzit asta de mult prea multe ori,

te-ai plictisit,

uneori blazarea lasa urme pe chipul tau dimineata.

Intr-o zi te-ai crezut Supererou si azi faci poate gesturi „eroice”  doar la semafor cand te strecori printre masini si flacara din ochii tai albastrii e bine ascunsa de niste ochelari cam de ‘fitze’,

ai intrat in randul lumii dar sufletul tau este incuiat intr-o cusca.

La inceput n-a fost asa,

ti-era bine dar intr-o zi golul acela din tine nu s-a mai umplut nici de filme , nici de amici, nici  de nimeni.

Odata  parul ei avea gust de mare si vant si credeai ca ea este totul pentru tine.

Iti luase inima si sufletul cu totul dar, pe rand, totul a inceput sa se prabuseasca.

Nici tu nu mai stii cum.
Sunt iubiri care  ard si apoi dispar in noapte.

Precum fumul de tigare.

Praf pe copite de cai,

iarba si pamant pe potcoave pierdute pe drumuri de tara,

 asa sunt amintirile.

Iubire ma faci sa urc muntii si cand am ajuns acolo sus si cred ca pot zbura, ma prabusesc peste pietre si stanci, dar, poate  ma prinde cineva.

De mana.

Macar de data asta.

Uneori nu mai stii ,

ai alerga spre lacuri cu nuferi si ai innota spre alt pamant,

oriunde,

numai sa fugi de pe Terra,

te gandesti ca poate ai gasit acel ceva.

Intotdeauna mi-a fost frica de iubirile precum flacarile si de viata traita ca flacara,

 pentru ca prin cenusa nu mai poti zbura,

intotdeauna focul purifica dar poate distruge.

Daca zmeul acela colorat ar mai putea zbura peste curcubeu,

 poate intr-o zi…vom putea alege sa traim viata ca pe un joc cu focul.

Intotdeauna altfel si fara frica.

Abia atunci vom intelege flacara din viata.

 

25 Responses to “Viata ca o flacara”

  1. Cristian Says:

    Simpatica ca intotdeauna
    Aici este soare si frumos.
    Perioada de proba de trei luni, asta e cea mai atre chiestie auzita de la o fata.

  2. Cristian Says:

    Nu cred sa-l tina prea multa colo, nu de alta dar nu prea sunt locuri
    Eu cred ca a fugit singur, oricum la ora asta este neinteresant pentru mine, sunt multe locuri frumoase unde am putea merge, fostii si fostele sa se duca unde vrei tu.

  3. Cristian Says:

    Nu am nimic impotriva sa se duca si acolo, se descurca ei ca sunt majori.
    Buan remarca sa stii.
    De gatit nu prea stiu, adr ne descurcam noi, ne luam menajera.

  4. Cristian Says:

    Cu tine trebuie semnat ceva innainte oricum si cu o clauza speciala, cu tine nu se stie niciodata.
    Imi plac balaurii rimelati, sunt originali si nu mai vezi, de fapt pericolul
    cu drag,
    Cristian

  5. Cristian Says:

    Esti super amuzanta, nu te credeam asa sa stii…
    Dintre ultimile povesti cea mai buna este ‘Tunelul”
    Super!
    Amuzant al tine este ca esti un suflet liber dar scrii cu multa pasiune, am rugamintea de a nu mai lauda pe oricine pe aici pentru scris, fa-ti tu singura reclama ca slava domnului, nu a sarit as te laude ci sa te critice si asta nu mi-a placut personal, ceva la modul, este ok, dar nu trebuie luata in seama,,,stii ceva?
    I-a mai lasa-i si vezi-ti de treaba, simpatica fata…ca tu ai un stil acre patrunde in mintea omului si ramane acolo.
    Cristian

  6. maya Says:

    CE zapaciti sunteti fratilor amandoi….
    Sa stii ca este foarte frumoasa povestea „Tunelul”.
    Imi place as citesc blogul tau cu o cana de ceai langa mine, seara, tu imi d-ai putere si speranta, ma faci sa vad altfel lucrurile, intr-un mod la acre niic nu m-am gandit.
    Ar fi trebuit sa alegi jurnalismul, te-as fi vazut ca jurnalist, psiholog sau avocat.

  7. maya Says:

    Despre fosti, si eu ac si Bogdanahelp cred ca si la mine fostul s-a dus pe la baietii veseli in pajistile acelea mov si verzi alergand cu zmee…

  8. maya Says:

    Din cazua mea, din cauza alteia cum spune cineva nu mai conteaza.

  9. maya Says:

    Bogdanahelp, esti o fata pe cinste si imi place la tine ca nu mai plangi dupa nimeni, nu faci drame si nici nu mai iubesti trecutul, aduci doar nostalgii si cantec.
    se vede clar ca nu te interseaza nimnei din trecut si niic nu te arunci cu capul innainte in prezent, sunt putine femeile care se plac exact asa cum sunt, cu tot cu defecte si cu tot cu calitati
    In ceea ce priveste critica lui x…..Rusinica!!!!\Rusinica!
    Rusinica!
    de trei ori rusinica pentru comentariile de pe blogul revistei scriitorului.ro pentru domnul X.

  10. maya Says:

    Fata asta are un blog de exceptie si scrie fenomenal, exact ceea ce scrie, cat scrie si unde scrie.
    Te pupa,
    Maya

  11. maya Says:

    Iti spun eu sigur ac tu din creativitate si originalitate vei face ceva, pentru ca deja ai facut un salt cu Blogul tau, din Nimic..ai facut..BICI!
    cu drag,
    Maya

  12. Cristian Says:

    Aici este super frig, zapada, s-a reantors iarna.
    Ti-am recitit azi toate povestile la cafeaua de dimineata.

  13. Cristian Says:

    Tu ai ceva , ai darul de a intra in mintea omului si de aramane acolo si apoi de a-i fi dor de a te citi din nou.

  14. Cristian Says:

    Si asta e mare lucru!
    Ai, repet, un potential enorm pentru scris, poate ai marea bafta de a te remarca cineva si de a-ti da o SANSA.
    Tu scrii cu o placere fantastica si asta se vede si combini lucrurile din unghuri la care , sincer as fiu nu ma gandessc
    Povestile atle au miros de flori de tei, bogdanahelp/

  15. Cristian Says:

    Scrii cu lejeritate si cu pasiune.
    Foarta multa lejeritate ai in a scrie.
    Foarta multa pasiune.
    mesajele tale te surprind de fiecare data, asta este cuvantul, surprinzi!

  16. Cristian Says:

    Bravo, Bogdanahelp.
    Tine-te te rog de acest „hobby” cum i-ai spus tu, nu renunta.
    Cristian

  17. Cristian Says:

    Sfatul meu sincer este sa continui sa..te joci fara sa-ti pese de premii, distinctii, lasa-ti libera creativitatea, tu incanti sufletele cand renunti la inhibitii

  18. Cristian Says:

    Mie personal prin emailurile tale mi-ai aratat o alta latura a personalitatii tale care farmeca si atrage.
    Lasa deoparte ratiunea si sa nu te mai preocupe aparenta lipsa de utilitate a aceea ce faci tu.
    Este doar aparenta.
    ai foarte mult talent.
    cu drag,
    Cristian

  19. maya Says:

    Bogdanahelp,
    plec o saptamana din Bucuresti si voi lua Blogul tau cu mine in rucasac in laptop.
    Imi voi vizita neamurile in urma unui eveniment nu prea fericit.
    cu drag,
    Maya

    • bogdanahelp Says:

      Maya, ai grija de tine si imi pare rau pentru ce mi-ai scris.
      Te astept cu drag,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Cristian iti transmite incurajari si sa ai grija de tine.
        Ne scriem zilnic, este un bun ascultator, este o prietenie pe internet, speciala si amuzanta totodata, Cristian vine dupa o mare si intortocheata poveste de dragoste, stii?
        Nedeslusita pana la urma, ca marile iubiri si imi place ca este facut din contraste, la fel ca mine.
        Ma bucur mult ca v-am cunoscut.
        Mi-ar placea Mara cand te intorci sa bem la un ceai cu gheata si cu portocale.
        ai grija de tine.
        Bogdanahelp


Lasă un răspuns

