Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Tunelul Martie 3, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 5:42 pm

Ador jocul copiilor si felul in care lumea lor pare atat de bine pazita la intrare de ingeri.

Uneori in viata ploua din pomi noptile,

ne cad visele precum frunzele,

frunze colorate, jocuri pierdute in noapte,

ele cad usor si dispar ca fumul.

De aceea este atat de multa ceata in zori,

pentru ca ele,

visele noastre plang si nu le mai aude nimeni.

De multe ori cand m-am ratacit m-am asezat jos pe covor si m-am jucat cu copiii,

am gustat din bucuria inocentei si a dragostei neconditionate,

am pictat cu copiii cu mainile pe pereti caii aceia albastrii si multe flori galbene.

Pe unele le-am decupat din hartie colorate si pe altele  le-am cusut pe genti din panza de sac,

minunile lumii copiilor sparg tunelurile din vietile noastre,

bucuria lor este atat de perfecta si ma gandesc ca pentru acea lume as putea, pentru a cata oara sa mai ies singura calarind in vise caii albi ,

aceeasi fata atat de neanteles pentru altii.

O lupta pentru Inocenta.

Uneori nu mai inteleg oamenii.

Mi se par surogate ieftine ambitiile unora si vorbele altora par ireale.

Merita luptat pentru viata, cai albastrii si inocenta, atat cat a mai ramas.

In tuneluri negre poti planta florile galbene si ele se vor rasuci in vise si le vor napadi,

vor creste precum iedera si vor exploda ,

 visele vor inflori si cand va bate vantul prin tunele parasite va lua petalele  de flori in zbor spre cer,

poate dintr-un tren vor cobori copii la cules de flori si-si vor face cununi si buchete pastrate acasa ca aminiri.

Daca viata pare tunel intunecat si negru ,

sa stii ca mereu la capat  lumina are gust de portocal si straluceste atat de puternic incat te vei pierde cu totul in ea.

Vei fi acelasi pentru altii dar tu si cu tine veti intelege  altfel viata si lumina si caderea.

Intunericul se sfarama mereu dimineata oricat ar fi fost noaptea de lunga, poti aduna in vis cosuri de portocal si sa arunci in urma samburii si ei vor inflori mereu pentru altii.

Sa-ti face din vise ofrande de flori pentru ceilalti,

arta in viata este sa treci prin tunele fara sfarsit si la capat sa poti spune ca esti un om fericit.

Fericire ingropata in tuneluri prea lungi ,

 eu cred ca tu esti ireala,

cand te voi prinde te voi transforma intr-o piatra pretioasa albastra ,

 te voi purta la gat ca pandativ in coada de soparla de-argint ,

sa luminezi ,

sa stralucesti si sa fii amuleta mea cea pretioasa.

 

11 Responses to “Tunelul”

  1. Cristian Says:

    Bogdana, tu esti un talent
    Acum inteleg si eu pana unde sunt in stare sa mearga unii cu prostia, in mod evident esti invidiata,este logic ac ai primit acele comentarii-doar mi le-ai trimsi si mie_ extrem de urate, cand tu esti chiar foarte simpatica sin poza si in realitate.
    Bineantels ca au legatura comentraiile primite , pentru ac dupa incidentul acela toate au fost doar pe blogul tau.
    extrem de urat insa tu esti un talent.

  2. Cristian Says:

    Nu inteleg nici eu cum de nu te i-a nimnei la ochi pentru ac potentialul tau pentru scris este enorm.
    Ai o foarte mare creativitate si esti extrem de originala.
    Scrie draga mea excat asa cum crezi tu, si daca cineva mai indrazneste sa se lege de tine va avea de-a face cu mine personal, nu sa-ti intre tie pe blog de pe adrese de email fictive.
    Mie mi-a dat bogdnahelp toate adresele de email respective, se afla foarte repede daca vreau exact de unde sunt trimise.

  3. Cristian Says:

    Este multa invidie la adresa ta
    Blogul tau nu este numai estetic si curat, cum a spus cineva, este original!
    Daca intru cum ai zis tu pe google si gasesc ceva scris de tine, deja te recunosc ca sa fiu sincer si asta este talentul adevarat.
    pe mine nu prea ma impresioneaza multe lucruri, dar, cand ti-am citit povestirile am recunoscut ca ai acel ceva.

  4. Cristian Says:

    este atat de logic, i-ai trimsi respectiva poza si dupa incidentul cu acea fata, amica cu respectivul s-au trimis comentarii mai mult decat obscene pe blogul tau
    Tu scrii mult mai bine decat x sau y si asta ti-o spune un baiat pe care viata il lasa cam rece in general
    este intotdeana o placere sa te citesc, frumusetea si rafinamentul tau se vad si din poza, dobitoc sa fii sa nu vezi asta si este normal, o fata frumoasa, cu personalitate, nou aparuta, ai deranjat.
    sa vezi ce-i deranjez eu daca mai indrazneste cineva sa-ti mai trimita ceva nelalocul lui, ca m-am enervat eu si as te feresti de furia unui scorpion
    fata asta chiar scrie, sta noptile si lucreza la blog si niste neispraviti si niste neispravite acre nu vor ajunge in veci sa realizeze ce face copilul asta isi d-au cu parera ascunsi in spatele unor emailuri ieftine.

    • bogdanahelp Says:

      Stii, cateodata, cum spuneai tu, nici nu se merita.
      Pentru mine este evident ca am atins o tinta, aceea de a putea ajunge la sufletele altora.
      Reactiile tale de astazi mi-au demonstrat asta.
      Multumesc mult pentru incurajari si studiaza ce ti-am trimis, sa-mi spui parerea ta.
      Stii cum se spune, intotdeauna viata bate filmul, dar filmele pot face viata mai buna.
      cu drag,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Trebuie invatat in viata sa plantezi singur Florile Sperantei dar, ceea ce este cel mai important, sa stii ca tu si numai tu poti construi catedrale cu flori pana l a Dumnezeu, ca poti pleca pe ape in visele tale la cules de nuferi albi…
        si mereu sa lasi petale in urma ta pentru altii.
        Sa umplem barcile cu flori si sa i le aducem lui Dumnezeu macar in vis.
        Cat de mari sunt durerile din suflet atat de multi nuferi sa culegem de pe apele din visele noastre, sa umplem pana la refuz barcile sperantei si vom invata sa alegem fericirea in locul nefericirii.
        Credinta ramane singura certitudine si intr-o zi va fi singura moneda de schimb.
        Sa inveti sa faci lobby pentru Dumnezeu, pentru speranta si pentru nuferi albi, dar sa ramai un suflet liber.
        cu drag,
        bogdanahelp

  5. bogdanahelp Says:

    Cei mai draguti si cei mai destepti si cei mai frumosi, asa sunt cei care ma citesc pe mine.
    Uite asa, asta pentru concurenta.
    Cei mai frumosi si cei mai buni si cei mai originali.
    Viata, la o cana de cafea cu oameni care gandesc la fel, cu oameni care te iubesc si te respecta, viata exact asa cum este, luata ca atare, ca maine poate nu mai esti aici.
    Maine poate zbori printre stele si ingerii vor plange dupa tine.
    Si nu ai facut nici macar jumatate din ceea ce ai fi vrut sa faci, nu ai trait, nu ai iubit cat ai fi vrut sa iubesti, nu ai zburat pana la nori si nu ai atins nici-o stea.
    Viata este atat de fragila si de roz -cenusie, incat oricand te poti transforma in picaturi de ploaie, in loc sa alergi dupa himere ,mai bine scoate din suflet exact ceea ce ai tu mai bun si lasa ceva pentru ceilalti.
    Restul, deja nici nu mai conteaza.
    Pentru voi, aceeasi,
    bogdanahelp

  6. Ade Says:

    Draga mea Bogdana, casuta mea de ajutor….sunt inca confuza..nu-mi dau seama ce s-a intamplat…ce a reusit sa te necajeasca atat de tare… Ma bucur ca lupti, continui sa desenezi cele mai minunate povesti… in ciuda nuantelor amare ce le-am simtit in vocea ta virtuala… Astept raspunsul tau…
    Cu drag, Ade (si cateodata Maya)

    • bogdanahelp Says:

      Super „Tacerea ta” si poza este foarte frumoasa.
      Ideea din povestea ta „Ploaia” este foarte interesanta, eu zic ca asa ceva trebuie promovat nu toate porcariile si toate aberatiile.
      Au scris o gramada de copii si s-au oprit la o poveste gen tocana de peste care mai cade si pe tine, este clar ca nu se poate , banuiesc ca trebuie atras atentia ta cu povesti acre vor arde precum flacara, ies din calculator si le vor frige mainile, numai asa vor intelege ei originalitatea.
      Mai dar am citit si recitit povestea, fratilor, este de rahat, pe cuvantul meu.
      Este scrisa ca de un copil de clasa a 8-a stresat la treapta1, care nu stie ce sa mai inventeze doar o fi bine.
      Hai sa mai punem aici, sa mai scuturam dincolo… te mai intrebi de ce sunt promovate non valorile?
      Nu te mai intreba, asta este lumea in care traim.
      A naibii sa fiu daca ma voi impaca vreodata cu asta.
      bogdanahelp

  7. suciu maria adriana Says:

    Multumesc.Am intrat din intamplare dar am primit un cadou minunat.Trei martie este ziua mea de nastere si suma este rotunda-30 de ani dar ceea ce tu ai scris ma uns la inima.Este cel mai frumos cadou pe care l-am primit .din nou MULTUMESC

    • bogdanahelp Says:

      Va multumesc tuturor,
      Pentru mine mesajele voastre sunt cel mai frumos cadou .
      La multi ani pentru toti din zodia pesti!
      30 de ani este o varsta foarte frumoasa.
      Sa fii fericita!
      cu drag,
      bogdanahelp


Lasă un răspuns

