Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

De Dragobete Februarie 24, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 7:28 pm

M-am intrebat de multe ori de ce oamenii cred ca ea, Dragostea, ar putea veni doar in zile speciale.

Dragostea este peste tot, chiar si in ploi…

Totul in viata este o problema de atitudine.

Oamenii se prabusesc cand pierd iubirea.

Mereu, altfel nu s-ar mai fi scris povesti de dragoste.

Nimic in lume nu doare mai tare decat tradarea si senzatia ca te strange cineva de gat noptile, ca lumea ta se face mai mica si, brusc, nu mai are culoare si gust.

Putem face din orice zi din viata noastra o sarbatoare a dragostei.

Sa dam voie ploilor sa ne sarute sufletele si zapezilor din cer sa ne curete, sa construim o lume in care sa fugim noptile cand ne simtim goi.

O lume a frumusetii si  numai a noastra.

Dragostea este ca un sifonier vechi de la bunica.

Are multe sertare si s-ar putea sa gasesti atatea  surprize incat sa nu te simti pregatit.

Daca le deschizi pe rand s-ar putea chiar sa iti placa.

Exista posibilitatea ca el, sifonierul, sa se reverse peste tine si sa stii ca niciodata, in dragoste, nimic nu-i prea mult.

Pentru suflet.

Iubirea   poate fi ciocolata  de dimineata si in egala  masura sa vrei totul dintr-o data,  uneori nu iese cum vrei sau nu iese deloc cum ai crezut…

Ei si?

Planeta asta inca este populata….si cand  ne-om plictisi, probabil vom cunoaste alte lumi.

Ne vom duce cu cosuri de ghiocei si de violete si pe alte planete, eu cred ca oamenii vor cauta peste tot dragostea si nu se vor opri niciodata.

Din zbor peste stele.

 Vor cauta mereu zborul in viata peste timp, stele si spre ingeri si daca uneori ne mai impiedicam si mai ratacim, intotdeauna exista protectii, ca de nicaieri.

Pentru oameni calatori si suflete din praf de stele, pentru invingatori si pentru cei care se prabusesc.

Dragostea este la fel.

Nu   o pot cumpara toti banii din lume si nici n-o poti clona, ca daca ai piedut-o sa fie la fel.

Ea este cadere de fori de tei si miros de feriga in paduri intunecate, parfum de mare si vant .

In nopti cand poate tu nu mai stiai cine esti acolo sus mereu ti se pregatea altceva, sa nu te indoiesti niciodata de asta.

Pentru ca esti special.

Uneori tu uiti cat de special poti fi,

te pierzi pe drumuri care seamana cu puzzleurile facute de copii pe covoare, ei le strica cand se plictisesc…..

viata seamana de multe ori cu o increngatura de intrebari si de drumuri si ai vrea ca cineva sa -ti spuna ca vei reusi.

Poate cauti o vorba buna si nu mai astepta ajutor de la nimeni, asta cred eu….

Cere de acolo de sus, te-ai intrebat ca poate ai uitat sa te mai uiti spre Cer?

Ca poate ai uitat sa te mai bucuri de ploi?

Ca ai uitat sigur sa duci ceva unui om care are mare nevoie de o paine sau de o haina?

Si atunci cum sa primesti?

Este atat de simplu.

Binele facut cuiva va veni in viata ta, Omule.

Oricat de nesemnificativ ti s-ar parea gestul tau, fa-l din toata inima!

Si vei vedea ca in viata ta multe zile vor fi ..ca de Dragobete.

 

17 Responses to “De Dragobete”

  1. Cristian Says:

    Ce frumos ai scris, Bogdana!
    Am primit emailurile tale.
    Sunt la munte pana luni dimineata la niste traininguri

  2. Cristian Says:

    Tu mi-aduci multa lumina in suflet, esti o dragutza.
    M-ai facut sa rad chiar si de mine si sa vad lucrurile altfel.
    Sa stii ca ai dreptate.

  3. Cristian Says:

    Ca sa fiu sincer dintre toti psalmii, chiar i-am studiat, imi place Psalmul 108.
    Eu sunt mai razboinic.
    Probabil si cel ami controversat cum spui tu, dar chiar imi place cum suna, amenintator.

  4. Cristian Says:

    Spre deosebire de tine doar i-am studiat, tu ai avut niste experiente spirituale frumoase din acte am inteles si chiar te admir pentru asta.
    De mult timp discutiile mele cu o fata nu au mai fost atat de interesante.

  5. Cristian Says:

    Povestile tale mereu transmit ceva frumos si ai un stil propriu de abordare, vezi lucrurile din toate unghiurile.
    Felicitari pentru job!
    Asta este intr-adevar o veste super.
    Incep sa cred atunci cand tu spui ca se intampla niste lucruri.
    Cu drag,
    Cristian

  6. Cristian Says:

    Bogdana, potentialul tau pentru scris este enorm!
    M-as bucura sincer sa te poata lua cineva in ‘”vizor” pentru ac esti foarte talentata si ai ceva care atrage foarte mult in felul in care vezi tu lucrurile.
    Ceva din Henriette Yvonne Stheel.
    Nu renunta la scris chiar daca nu ai timp, fa-ti timp si incearca sa te faci remarcata.
    Parea mea sincera este ca tu vei lua acel premiu, ai sa vezi.

  7. Cristian Says:

    Mie personal povestirile tale „Tiganca”, Ïnima de tiganca”, „Regina”” sau „Arlechinul,”mi se par fabulos de bine scrise.
    Esti originala pentru ca asa esti si tu ca persoana, de aceea tie ti se pare foarte usor sa scrii.
    Ceea ce este surprinzator de fiecare data la tine este mesajul, niciodata nu stii de fapt cum se termina povestile tale.
    Tu cu proza scurta ai putea sa ajungi celebra.
    Nu renunta la acest „hobby”cum spui tu ac este pentru tine.
    „Cateodata si ingerii plang”parca si vezi ingerii cum plang pentru noi si povestea ta mi-a adus foarte multa liniste in suflet.
    Am citit-o de 3 ori si de fiecare data avea altceva.
    Bravo, Bogdana!

    • bogdanahelp Says:

      Multumesc mult!
      Psalmul 108 a starnit foarte multe comentarii.
      Este interesant ca te-ai apucat de studiu.
      Imi place ca ma incurajezi si ceva am invatat, eu nu mi-am facut niciodata probleme ca s-au indragostit altii de mine, imi place punctul tau de vedere.
      Mi-am facut probleme cand m-am indragostit eu de altii…
      Imi place sa scriu, ca voi ajunge vreodata cunoscuta sau nu ti-am mai zis, in general oamenii apreciaza faptul ca altii au abilitatea de a face un salt innainte.
      Eu respect oamenii curajosi, pe acei pioneri care se avanta fara frica prin pustietati si fac drum pentru ceilalti…..
      Daca esti capabil sa faci ceva cu adevarat bun dar sa-l faci din toata inima , vei reusi sa ajungi pana la sufletele altora si lumea te va urma cu siguranta.
      Oamenii te vor respecta si te vor iubi.
      Daca ai curajul de a te arata exact asa cum esti in realitate -nu suntem ingeri- lumea te va simpatiza cu siguranta, sa-ti arati chiar si slabiciunile…nevoia de ajutor, de afectiune dar sa fii mereu un razboinic insa in sensul bun al cuvantului, spiritul justitiar pe mine nu ma paraseste niciodata.
      Probabil este mostenire de familie.
      cu drag,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Oamenii apreciaza in general efortul pe care-l face cineva in incercarea de a deveni mai bun.
        Nu sunt vreun exemplu, am defectele mele dar sunt o fata care n-am frica decat de Dumnezeu, asta ti-o spun cu mana pe inima.
        Uneori te simti ca la parada, desi poate tu ai pazit cai aspre ca sa ajungi undeva, de aceea te respect pe tine ca om, ti s-a facut o mare nedreptate odata si azi tie iti pasa de faptul ca se indragostesc fulgerator fetele de tine?!
        Puterea ta de a ierta si de a uita, asta m-a impresionat pe mine.
        Desi uneori poate parem slabi, daca inveti sa ierti maine vei fi mai puternic.
        Atat de puternic incat nici nu-ti vei da seama de asta.

      • bogdanahelp Says:

        In „Regina” mi-am pus sufletul pe tava si in „Inima de tiganca” am incercat sa vorbesc despre dragoste si despre libertate.
        Daca ma intrebi care dintre povesti imi place cel mai mult, ti-as raspunde ca „Inima de tiganca”.
        As scrie intr-o zi o carte despre viata unei tiganci frumoase cu ochi negrii si cu fuste crete si galbene, cu trandafiri rosii in par si pe ele, care, dintr-o tigancusa frumusica si rasfatata a ajuns intr-o zi sa aibe totul intr-un oras prea sufocant pentru ea.
        Am un proiect pe care as vrea sa il incep si sa il termin, ar fi o poveste despre dragoste, prietenie si despre valorile traditionale pe care le pierdem…
        Mesajul cartii ar fi sa ne urcam intr-un autobuz cu geamuri mari si sa facem calatoria innapoi prin vietile noastre, poate totusi ceva ne-a scapat?

      • bogdanahelp Says:

        Lipsa de reactie a oamenilor in general duce la amenintari in direct, ai vazut isi permit sa ameninte un prezentator TV, nu sunt fana Mircea Badea dar aia nu sunt sportivi , sunt niste golani si niste huligani.
        Daca oamenii ar invata sa reactioneze pe strada de exemplu, daca vezi ceva in neregula, sa-i bagi mana in gat aluia si sa suni la politie, ar deveni descurajanta infractionalitatea pe strada.
        De aceea se ajunge la a fi impuscati ziaristi in fata scarilor de bloc si se trimit amenintari persoanelor care apar la tv, pentru ca se mizeaza pe a le inchide gura cu forta, se merge pe intimidare si amenintare.
        Sunt satula de golani si de huligani, daca tu nu reactionezi, daca celalalt se va face ca nu vede si nu aude, vor mai trece inca 100 de ani si nu vom intra in normalitate, nici macar nu ne vom apropia de ea…politia nu poate sta non stop pe strazi, atunci cand oamenii reactioneaza infractorii sunt prinsi mult mai repede.
        Mie mi se pare SF cum isi permite cineva in urma unor comentarii copilaresti sa te ameninte , a fi sportiv inseamna sa ai fair- play si spirit de competitie, nu sa ameninti prezentatori tv si familiile acestora.
        Poti comenta ce vrei, unde vrei si cu cine vrei, cum isi permite cineva sa te ameninte, sa-ti ameninte familia cee ce este foarte grav, omul respectiv isi face treaba, emisiunea este pentru a discuta despre anumite subiecte, daca il ameninta pe el care este cunoscut, iti d-ai seama unde se poate ajunge?
        Ce a comentat de fapt?
        Am vazut si eu emisiunea respectiva.
        Si-a spus o parere despre calitatea luptelor respective, mare chiestie
        s-a intamplat, ce dezastru, dar asa este cand sunt promovati golanii si huliganii, asa se intampla cand sunt promovate non valorile, asta ca sa fie invatatura de minte, daca ne mai trebuiau cumva exemple de genul asta!
        bogdanahelp

  8. Cristian Says:

    Pai pune mana si pune-te pe scris, ce mai astepti?
    Tu inca nu ai aratat tot ce poti.
    Merci pentru poze, esti o simpatica, esti mai draguta in realitate.

  9. Cristian Says:

    Referitor la ce m-ai intrebat povestea respectiva este moarta
    Toata saptamana sunt plecat din Bucuresti dar la intoarecere esti datoare sa ma duci in acel loc de care mi-ai povestit.
    Locuiesc in Bucuresti dar acolo nu am fost niciodata si, al cum mi-ai prezentat, m-ai facut tare curios.

  10. Cristian Says:

    Pune mana si apuca-te de scris!
    Vorbesc extrem de serios.
    te pupacesc,
    Cristian

  11. Cristian Says:

    Nu se poate sa nu gasesti tu o modalitate de a atrage atentia pana la urma, tema mi se pare interesanta.
    Eu cred ca tu inca nu te cunosti cu adevarat pe tine dar ti-am spus, am stat prima oara cand am intrat pe site si am citit totul, nu m-am alsat, si povesti si comentarii, atat de atre mi-au placut.
    cu drag.

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Cristian!
      Pai asa o fi daca zici tu, oricum esti un dragutz.
      O sa incerc oricum.
      In mod sigur te duc, este super locul si vei avea ce vedea.
      cu bine,
      bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Este aleasa o poveste fada, fara gust si care seamana a copie xerox.
      Eu una ma lipsesc de a le mai trimite povesti, lasa ca sunt mai castigata citita in fiecare zi, ca de fapt asta este ideea dar chiar povestea care a luat premiul este fara sare si piper.
      Ar trebui sa mai lase regulile la o parte, eu personal iubesc povestea asta, nu ca este scrisa de mine si daca vezi ca este citita zilnic de 30 de ori, de 80 de ori, de 150 de ori inseamna ca place.
      Celalalte doua povestiri publicate mi-au placut mult , uite ca asta nu m-a impresionat prin nimic ca sa fiu sincera!
      Nu ai voie ca povestile tale sa fie publicate deja, postate pe blog, trebuie sa contina nu stiu cate pagini, etc, etc, ne impiedicam de amanunte in loc sa cautam originalitatea, ca asta este cheia.
      Noi ne omoram pe aici sa fim originali, creativi, ametim cautand sa combinam , sa deslusim si ca sa vezi ce chiestie, altii sunt promovati.
      Eu nu m-as pierde in atatea criterii de selectie si nu este vorba de premiu ci de orgoliul personal.
      Nu consider ca povestirea respectiva este cu ceva mai buna decat unele povestiri trimise de mine sau postate de mine pe acest blog.
      Poate am eu o zi proasta dar chiar nu vad mesajul acela original al respectivei povesti?!

      bogdanahelp


Lasă un răspuns

