Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cateodata si ingerii plang Februarie 15, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 7:11 pm

Sunt iubiri care te inalta spre cerul inalt cu aripi de plumb prafuit,
si -n zbor tu simti ca poti zbura peste muntii-nstelati,

cateodata si ingerii plang pentru oameni cazuti prea devreme,

cu suflete mari intr-o lume de iele danaand la brat tangoul uitat prin zapezi de noiembrie -nalt,
iubiri risipite-n ceata de-amiaza de toamna,
ei vin peste luncile-amare cu gust de pelin ars de soare si stau pe margini de nori,

plutesc nuferi pe-un lac in deriva si aerul greu ameteste fluturii negrii in zbor,

pentru viata si oameni uitati pe pamant printre scuturi si lanci stralucind in soarele rosu cad ingeri in zbor pe pamant,

iubirile trec si-n umbre de salcii un suflet ramane planagnd,
norii sunt grei si trebuie sa te -nalti si sa zbori spre lumina,

oamenii- munti venind fara zgomot din lumea de umbre,

uneori ploua din cer cu lacrimi de inger,

tristete adanca te ivesti in vise ranite de cavaleri negrii in zbor pe drumuri prea albe,

suflete te plimbi printre templele vechi ,

ruine si fast fara rost,
statui impietrite privesc din umbra amara ,

ingerii lasa petale de flori pe un drum si ne prind de mana in treacat,

amintiri   veniti cu toate sa facem o hora pentru un suflet pribeag,

 
ridicati-va catre soare in puf de papadie si -n praful din viata,

daca-ai putea pastra ceva din secretul din ochi deb tiganci la focul de stra
cand ploua cad lacrimil de inger pe pamant insetat de iubire,
daca-am putea gasi perlele si sa le aducem pe maluri,

dragostea este tot ce ramane in viata   pana la urma zburand printre lacrimi, petale cazute de flori si visul din zori.

 

10 Responses to “Cateodata si ingerii plang”

  1. Cristian Says:

    Buna, Bogdana!
    Imi place mult „Cateodata si ingerii plang”.
    Nu ai niciun raspuns de acolo?

  2. Cristian Says:

    Am primit emailurile tale
    Multumesc mult
    Ti-am mai spus, tu ai un dar, acela de aduce alinare in sufletele oamenilor, stii sa gasesti cuvintele potrivite.

      • bogdanahelp Says:

        Iti doresc o primavara de ciocolata, o dragoste de ciocolata si o fericire de ciocolata cu lapte.
        Multumesc pentru incurajari si pentru mesajele frumoase.

      • bogdanahelp Says:

        Am primit emailurile tale.
        uneori nu am rabdare sa explic ca beneficiile prin credinta puternica in Dumnezeu vin intr-o zi.
        O sa avem intr-o zi o discutie ceva mai lunga in care iti voi explica niste lucruri care se intampla.
        Nu exista in lumea asta Cristian un judecator mai puternic decat Dumnezeu, el te scoate din prapastii si nu te va lasa niciodata de izbeliste, oamenii ai vazut si tu, pleaca, te uita, Dumnezeu e acolo cu tine , oricand.

      • bogdanahelp Says:

        Ceri protectie, ti se da protectie, ceri semne , ti se arata semne.
        Cere orice dar nu uita sa multumesti prin cuvinte si fapte, ai primit da si tu altora.
        este simplu!
        Nu fac mare caz de asta dar am simtit pe propria piele puterile rugaciunilor.
        Iti recomand sit-ul ‘din dragoste.ro” , sunt acolo o gramada de rugaciuni.
        Forta lor este fantastica, nu fac caz dar lauda voi aduce oricand si oriunde, asa cum exista o lume pe care nu o vedem dar o simtim, o intuim, cea a supranaturalului, asa exista forta divinitatii.
        Sa nu te indoiesti de asta.
        Niciodata.
        Atunci vei intelege.
        bogdana

      • bogdanahelp Says:

        Ceea ce poti sa faci atunci cand incepi sa intelegi este sa vorbesti si altora despre asta, ‘te voi lauda in adunare mare , intru popor numeros te voi lauda”.
        Cel mai mult imi place Psalmul 36 daca tot m-ai intrebat.
        Mi se pare o lectie de moralitate extraordinara si de smerenie, mesajul psalmului este fantastic.
        Este cel mai drag mie.
        La inceput nici eu nu am inteles mare lucru, imi pareau cantece de slava, apoi citindu-le au inceput sa-mi placa si abia apoi am inceput sa imi d-au seama de puterea lor fantastica.

      • bogdanahelp Says:

        Cel mai puternic psalm este Psalmul 26.
        Vei gasi pe internet o gramada de comentarii referitoare la puterilor Psalmilor, multe dintre ele foarte interesante.
        Se vorbeste despre minunile pe care le pot face unele rugaciuni, dar pana nu le spui cum vrei sa afli?
        Intrebi intr-o biserica, te duci la un preot cu har, iti gaseseti un loc pe care-l iubesti, normal ca scapi de depresii si de ganduri care nu vin de unde trebuie.
        Cel mai frumos lucru pe care tu poti sa-l faci pentru Dumnezeu este sa aduci lauda si slava.
        Acel simplu: „Slava Tie!”
        Ca si urmatorul mesaj: „Caci cu noi este Dumnezeu!”
        Este un mesaj extraordinar, habar nu aveam, mi se parea totul atat de complicat, mie mi-a explicat cineva foarte simplu si mi-a incurajat cautarea, laudandu-ma de fiecare data cand veneam intr-o biserica, cand eram suparata, cand nu aveam servici, cand erau probleme, cand eram poate neagra de tristete, incet am inceput sa vad altfel lucrurile.
        Crede-ma pe cuvant, exista o putere care nu se poate explica.
        Am mai auzit baliverne ca ar fi apanajul oamenilor fricosi…
        Ma vezi pe mine ca pe o fata lasa?
        Din contra…
        uite asa, intr-o zi am inceput sa povestesc si altora despre acea fata din povestea mea „REGINA”,
        sa pun petale de trandafir prin povestile mele pe un drum pe care, poate din curiozitate, vor merge dupa mine ceilalti si intr-o zi vor intelege cum este sa te intalnesti cu ingerii pe strazi in zile de iarna, cum poti urca intr-o zi niste trepte intr-un loc sfant si dincolo sa ti se deschida o alta lume.
        Care te-a asteptat intotdeauna, de fapt , dar pe care nu ai vazut-o.
        Cum o incredibila forta poate sterge necazurile si frustrarile din viata ta si de maine te poti trezi luminand pe strazi.
        Stii sa fii mereu „felinar” pentru altii, Cristian.
        Este atat de usor de inteles ca daca tu te pui in slujba altora iti vei asigura propria ta protectie psihica.
        Respect oamenii fundamental credinciosi dar liberi in suflete.
        Cu bine,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Buna, Cristian!
        am primit emailurile tale
        Imi pare rau pentru povestea dintre tine si fata respectiva
        Uneori te poti indragosti de cineva datorita unui zambet sau ceva iti atrage atentia , habar n-ai cand te-ai indragostit, de fapt.
        Nu prea mai am timp pentru scris dar trebuie sa-mi fac.
        Macar pentru tine si altii ca tine care ma incurajati enorm de fiecare data, daca reusesc sa va aduc un zambet pe fata sau putina melancolie si tot este ceva.
        Imi place sa fac asta , este un hobby.
        Mie mi se pare foarte usor sa stii, daca vreau pot sta trei zile si trei nopti si sa scriu intr-una , pe mine ma deconecteaza, azi, de Dragobete,am vazut multe fete cu cosuri de flori in maini
        Primavara este aproape, ce sa-ti doresc ,o dragoste precum ciocolata?

      • bogdanahelp Says:

        Dragostea poate fi vis, zbor sau lumina, tenebre si cadere.
        Depinde ce parte a paharului iti este harazita.
        Experiente de genul acesta avem toti si, cand uiti, viata straluceste si mai puternic.
        Uneori poate iti doresti o prietena doar pentru o saptamana, ce este rau in asta?
        Eu m-am intalnit cu tine personal si esti un tip foarte simpatic, esti facut din asimetrii, asa, ca mine, poate de aceea pastram o legatura frumoasa, nu cred sau cel putin nu te vad mult timp de acum incolo asa, cum spui tu…cu saptamana.
        Daca tu vrei cu luna, ok, daca vrei cu ziua, ar fi o problema….dar asa, mi se pare ca te comporti chiar foarte bine, nu uita ca ai avut o relatie lunga in spate…este normal sa nu te legi de nimeni un timp.
        Care este problema ca se indragostesc fetele rapid de tine?
        Este problema lor, nu a ta, nu crezi?
        M-am bucurat enorm ca ai inceput sa studiezi Psalmii, ceva -ceva, tot se intampla in viata ta, ai sa vezi!
        Bine ca ai admiratoare, dusmani si prieteni, asta inseamna ca traiesti, tipule.
        Ai grija de tine,
        bogdanahelp


Lasă un răspuns

