Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Flori de iarna Februarie 11, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 1:02 pm

Flori de iarna inghetate ca iubirile trecute apar noaptea  la ferestrele sufletului.

Lumina lunii le face sa para ireale.

Iarna aduce flori inghetate in ferestre diminetile si altele in suflete.

Ploi de iarna si zapada prinsa in pomi ca desenata,

turturi de gheata stralucesc noaptea si te gandesti ca daca te-ai lasa ca pe tobogan in vartejul viscolului ai ajunge in alte lumi de poveste.

Tara de povesti fermecate pare lumea dupa ce ninge bogat,

tacerea diminetilor de iarna cu pomi imbracati ca de sarbatori dalbe intrece povestile din carti.

Ele cumva spala  sufletele si ne fac sa zambim putin mai veseli in frigul de afara.
Iarna este medicament impotriva tristetii pentru ca o ingheata,

te  farmeca prin jocul copiilor cu sanii si bulgari de zapada.

Flori de iarna ce par fete de imparat din Tara Zapezilor ,

te prind de mana intr-un joc nestiut si mereu altul,

le-ai desena acasa pe foi de hartie colorata si ti le-ai pune ca servetele pe masa.

Flori de iarna inselatoare ca iubirile ce trec prea repede,

va scuturati petalele in ninsori de poveste,

daca v-am lua acasa v-ati topi precum visele.

Ne plac saruturile voastre reci pe obraz si frumusetea voastra trecatoare, iarna ne invaluie cu vant  grabit si fulgi de zapada,

lasandu-ne in suflet flori de iarna.

 

10 Responses to “Flori de iarna”

  1. Cristian Says:

    Buna, Bogdana!
    Iar vine zapada…
    Am fost plecat la munte.
    Am citit mesajele tale.
    Eu cred ca vei avea succes, o sa vezi, pentru ca tu esti o persoana foarte motivata.
    Cu bine,
    Cristian

  2. Ade Says:

    Hello Bogdana,
    iti multumesc pentru mesajele lasate…au fost un fel de luminita… mereu am crezut ca scrisul este eliberarea mea…asa cum matematica este si o sa fie mereu iubirea sufletului meu….
    Nu stiu din ce oras esti…nici macar amprenta fizica a sufletului ce scrie aceste povesti…dar iti multumesc pentru ca pana la urma esti un fel de casuta de ajutor atunci cand mi-e constiinta insetata ….Poate candva…o sa am onoarea sa te intalnesc…la o cafea sau un ceai cu aroma de scortisoara…
    Ade( azur la amurg)

    • bogdanahelp Says:

      Buna!
      Ma bucur mult ca mi-ai scris.
      In mod sigur, chiar mi-ar face placere.
      Tu faci o treaba foarte buna pe blogul tau si esti o persoana foarte creativa.
      Bravo!
      cu drag,
      bogdana

      • bogdanahelp Says:

        Ca sa asociezi o poveste nescrisa cu imagini este o dovada de mare sensibilitate, parca ai vedea picaturile de ploaie cazand din cer, mi-a placut foarte mult treaba asta.
        Esti o simpatica, sunt o fata ca oricare alta, nu-i vre-o mare onoare sa ne intalnim, chiar ar trebui sa ne facem timp , vorba ta, la un ceai.
        Cu drag.

  3. Cristian Says:

    Cea mai atre dintre toate povestile atle mi se pare „Arlechinul” prin mesaj, cea mai lucrata este „Inima De Tiganca” care este nemaipomenit de frumoasa, te si vad in fuste colorate bucurandu-te de viata.

  4. Cristian Says:

    ‘Inima de Tiganca” ar putea lua un premiu si imi mai place mult „Regina”.

  5. Cristian Says:

    Exista ceva frumos in sufletul tau si acel ceva da putere celorlalti, am simtit asta cand nu eram intr-o stare prea buna.
    Frumos blog are azur-la-amurg, interesant.

    • bogdanahelp Says:

      Multumesc tuturor pentru mesajele mai mult decat frumoase.
      Daca cineva face ceva, orice, pentru altii si o face din toata inima, indiferent cat de mic ar fi lucrul acela sau are o pasiune care devine un hobby, acea stare de bine atrage simpatie si beneficii.


Lasă un răspuns

