Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Viata ca o cana de cafea Februarie 1, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:31 am

 

Seamana viata cu gustul unei cafele,

cand aromata ,

cand verde,

cand bine prajita sau foarte amara,

intr-o ceasca mai mica sau mai mare de fericire.

O cana de cafea seamana cu viata,

ma gandesc ca daca te invart imi intorc norocul.

Viata bauta in cesti colorate si parfumate,

cafeaua neagra aduce in zile cu ploi detasarea si -n cele cu soare zambetul pe fata.

Uneori o amesteci cu zahar si pare ca zile din trecut revin ca un film,

alteori privesti pe geam si-n aburii ei iti imaginezi ca viata poate fi mai buna.

Poate maine.

Cine stie?

Ierburi aromate si gust dupa sufletul tau din acea zi,

mereu si mereu ne tot spunem ca maine ne va fi mai bine.

Un pic mai bine.

Viata aromata te pierzi in cafeaua de dimineata.

Soare de februarie colorat ca o cana verde si galbena de  cafea,

asortat cu doua cuburi de zahar.

Dupa gust.

 

27 Responses to “Viata ca o cana de cafea”

  1. ana Says:

    Vreau si eu cafeaaaa
    mi-ai facut poftaaaaaaaa

  2. ana Says:

    Ce-mi place la tine?
    Scrii in asa fel incat ajungi direct la suflet

  3. Melissa Says:

    Buna, Bogdanahelp!
    Ai avut tu mai de mult un articol despre atacurile negative.
    Nu stiu ce se intampla mai dar tot imi pierd slujbele si nu este vorba de criza, mi se intampla asta de ani de zile?
    Cea-r putea fi?
    Ghinion in general sa stii
    Mi s-a parut foarte bun acel articol
    Mie imi place mult „Inima de tiganca”
    pupici

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Melissa!
      Iti recomand sa mergi la slujbe la Maslu, sunt niste probleme.
      Da, era un articol foarte interesant, iti trimit pe email.
      Multumesc.
      Da, am mai publicat cate ceva prin reviste, poate ma voi ocupa si de asta.
      bogdanahelp

  4. Melissa Says:

    Te-ai gandit sa scrii la vre-o revista?
    Ai incercat?
    Alegeti una dintre ele si fa ceva, tu ai mesaje foarte simple si foarte frumoase, ar fi ok sa fie citite de cat mai multa lume.
    Ce se i-a pentru depresie?
    Produse naturiste m-ar interesa….

    • bogdanahelp Says:

      Melissa, cel mai bun remediu naturist impotriva depresiei este ceaiul din sunatoare, fara zahar, fa-ti un litru de ceai pe zi si bea-l ziua, evita seara pentru ca nu mai dormi
      Este recomandat pe primul loc anti-depresie.
      Du-te la o biserica care iti place, mediteaza, aprinde bete parfumate prin casa, lumanari albe, induc linistea, evita conflictele emotionale si fa o schimbare, ceva, tunsoare, stil, culoarea parului, orice.
      Scrie-mi
      Ai grija de tine.
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Multumesc tuturor pentru mesaje, ma faceti super fericita.
        Lasati depresiile, traiti clipele, bucurati-va de zapezi, de iarna, viata maine poate ca se desira ca margelele de pe ata…
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Melissa, imi place mult Pavel Corut, imi place omul acesta pentru ca atunci cand vorbeste iti insufla o stare buna, ai observat?
        Nu sunt de acord cu tot ceea ce spune dansul, dar are clar o energie buna, este un om erudit si ai ce invata .
        „Cine nu este cu mine ,nu este impotriva mea
        Cine nu aduna cu mine nu risipeste..”
        Chiar mi-a placut asta.
        Nu stiu mai care este treaba dar o sa o fac sa si vada de treburile ei.
        Am primit toate emailurile tale.
        Foarte bine, am auzit si de acele pastile, daca ti le-a recomandat nu te lasa, am impresia ca tot naturiste sunt.
        Cauta linistea in locuri frumoase, dupa povestea aceea te vei reface, baieti sunt 1000 pe pamant, esti o fata super frumoasa si desteapta!
        scrie-mi!
        bogdanahelp

  5. Cristian Says:

    Buna, Bogdanahelp!
    Acum daca tot am incalcat ‘pactul” situl-ui si ne-am vazut „life”pot spune ca esti o simpatica si o finetze de fata.

  6. Cristian Says:

    Tu nu semeni mai a femeie de cati ani zici ca ai, tie mai mult de 25-28 nemachiata cum erai ieri nu iti da nimeni..o fata inalta, subtire si se citeste totusi forta at sufleteasca sa stii, in ciuda aparentei fragilitati
    Multumesc pentru niste clipe super…iar felul in acre ai vorbit despre Dumnezeu , despre viata ta, despre caderi, m-a fermecat..abia cum inteleg niste lucruri
    Nu te mai certa pe sit-uri prietene sau nu, pentru ac este clar ca esti invidiata..au si de ce!

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Cristian!
      Nu exista vreun „protocol”.
      Nu ma mai cert.
      Foarte frumoasa seara am avut…
      multumesc pentru trandafiri.
      De aceea este viata sa facem pacate, cand
      n-oi mai auzi de mine inseamna ca m-am dus sa mi le platesc pe toate.
      bogdanahelp

  7. Melissa Says:

    Buna!
    Ce faci tu?
    AM PRIMIT EMAILURILE TALE
    si pozele.
    Mi-a zis si mama de ceaiul de sunatoare, in revista” Formula as”sunt toate proprietatile sunatoarei
    Tincturi, ceaiuri, alifii..
    multumesc pentru cuvintele frumoase
    melissa

  8. Melissa Says:

    Pai in legatura cu fostul nu m-am impacat cu el oricat de naspa este..
    am citit comentariile de pe alte sit-uri
    Tu vezi-ti de treaba ta esti o simpatika
    foarte bine ca te-ai luat de ea , nu-i zdravana?
    Oricum imi place de tine ca stii as pui punctul pe „I”, chiar daca esti foarte directa.
    Tu faci o treaba buna aici, emailurile de al tine m-au inviorat zilele trecute si stii sa-ti alegi cuvintele ca sa ajuti pe cineva
    Biserica din Doamna Ghica este foarte frumoasa si mi-a palcut foarte mult acolo, am aprins cateva lumanari si sa stii ac este ceva frumos cu locul acela.

    • bogdanahelp Says:

      Ma bucur Melissa, esti o fata foarte inteligenta, invata in general sa nu-ti pese de parerea lumii…este un loc sfant si vei vedea, te vei simti altfel ori de cate ori te vei duce acolo.
      bogdanahelp

  9. Melissa Says:

    In legatura cu Pavel Corut si mie la fel ac si tine, ne place inteligenta si faptul ca dansul a studiat intr-adevar mult, nici eu nu sunt de acord in totalitate cu tot ce spune.
    Imi place omul, dar cred in Dumnezeu.

  10. Melissa Says:

    Ma simt mai bine psihic de cand am fost acolo si m-am rugat, m-am linistit
    multumesc,
    Bogdanahelp

  11. Melissa Says:

    M-a impresionat povestea pe care mi-ai trimis-o cu baiatul acela din satul in care ai copilarit,super tare scrisa si ideea este ca esti o persoana romantica, ai mult talent la scris numai ca la manie te cam aprinzi repede, dar banuiesc ca asta este firea ta
    Discutiile cu tine pe email au facut mai mult decat crezi tu, pentru ca m-ai facut sa vad lumea si din alt punct de vedere, complet diferit.
    In felul tau esti o persoana complet originala

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Melissa…
      daaaa
      Originalitate in scris, poate.
      Asa este firea mea.
      bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Depresia..si cum scapam de ea

      „Pastilele antidepresive, tranchilizantele si tablete de dormit sunt in mod regulat prescrise de catre medici pentru a trata orice fel de depresie, de la cele cauzate de decesul unei persoane apropiate, la depresiile post-natale.
      Acestea te „vindeca” de cele mai multe ori, insa numai temporar, in realitate creand o dependenta a organismului tau pentru ele. Sunt foarte multi medici care, din lipsa de timp sau de instruire adecvata, prescriu asemenea medicamente fara a tine cont de faptul ca problema este, in primul rand, psihica. Iar o rana psihica nu poat fi vindecata numai cu pastile.

      Antidepresivele ar trebui utilizate numai ca ultima alternativa, pentru a trata depresia, anxietatea, insomnia in cazul in care acestea ajung deosebit de severe sau cronice, sau in cazul in care alt tratament nu da rezultate.

      Cu toate acestea, de foarte multe ori, medicatia este prescrisa ca prim tratament, devenind, de tot atatea ori, chiar un obstacol in calea insanatosirii pacientului.
      Mai mult, acestea pot provoca dependenta putand aduce dupa sine mai multe probleme decat cele initiale.

      In ceea ce priveste comprimatele pentru dormit prescrise, majoritatea creeaza dependenta in cazul in care sunt administrate mai mult de doua saptamani.
      Treptat, corpul tau va avea nevoie de si mai multe somnifere si din ce in ce mai puternice si va „uita” cum este sa mearga singur la somn.
      Aceasta optiune stabileste un ciclu insomnie – dependenta – medicament, care ar fi putut fi evitat de la inceput daca medicul ar fi petrecut putin timp sa-si asculte pacientul si sa-l ajute altfel sa-si depaseasca problemele. Vestea buna este ca sunt multe alternative mai sanatoase si care functioneaza.
      Nu sunt intotdeauna cele mai rapide cai de rezolvare a unei probleme emotionale, dar sunt permanente si sigure si nu vor prelua controlul asupra corpului tau! Iata cateva:

      Exercitiile
      Stiu, stiu – ai mai auzit asta inainte si este greu sa le incepi!
      Auzi peste tot despre ele, dar, intr-adevar sunt un fel de tratament general!
      Exercitiile regulate te vor ajuta sa te simti mai sanatoasa, iti vor elimina energiile negative reducand semnificativ simptomele de depresie, stres si anxietate.
      Cuvantul cheie este „regulate”!
      Cel putin o jumatate de ora de exercitii fizice, de trei ori pe saptamana!
      Si, mai mult, vei fi mereu in forma si nu vei avea probleme cu greutatea.
      Plimba-te, inoata, alearga, danseaza – numai sa simti ca-ti accelereaza bataile inimii si transpiri putin. Si nu uita! Perseverenta da rezultate!

      Suportul social
      De obicei, starea de depresie te izoleaza si te face sa-ti doresti sa eviti orice fel de companie.
      Chiar daca amestecul printre oameni nu este ceea ce ai nevoie sau ceea ce simti ca vrei sa faci, incearca sa nu pierzi contactul cu acestia.
      Singuratatea este una dintre principalele cauze ale depresiei sau adancirii acesteia.

      Chiar daca vei uri din toata inima acest lucru, fa-l oricum!
      Te va ajuta, in cele din urma, sa-ti inviorezi spiritul si nu te vei mai simti atat de singura. Daca nu faci parte dintr-un cerc social, adera la unul.
      Organizatii de voluntariat, cluburi sportive, cercuri stiintifice / literare, hobby-uri etc., sunt toate idei bune! Incearca alternative diferite, pana cand gasesti ceva care iti place.
      Vorbeste despre sursa depresiei tale
      Acesta este cel mai eficient mod de alinare a depresiei si anxietatii.
      Imparte din problemele tale, nu le tine in tine.
      Vei fi uimita de cat de usurata te vei simti si de perspectivele care iti vor aparea inainte.
      Poti vorbi atat cu prietenii sau cu familia, cat si cu un profesionist, un consilier specializat.
      De asemenea, scriind despre problemele tale este o metoda terapeutica, iar un jurnal este minimum de care ai nevoie!

      Fa lucruri dragute pentru tine
      Nu uita sa te rasfeti! Deci, fa o baie cu bule, cumpara-ti ceva special sau ce-ti doresti de mai mult timp, asculta muzica preferata si canta, du-te la un masaj cu aromaterapie sau relaxeaza-te, pur si simplu, in cada de baie dupa adaugarea catorva picaturi de ulei de lavanda.
      Invata sa spui „Nu” altor persoane atunci cand este cazul si „Da” tie, atunci cand ai nevoie.
      Daca iti vine sa spui „nu am timp suficient pentru a face acest lucru pentru mine”, intreaba-te daca ai raspunde la fel in cazul in care cineva ti-ar cere acelasi lucru.
      Iti vei da seama, probabil, ca pentru altii ai timp, dar pentru tine nu. Nu uita ca si nevoile tale sunt importante!

      O dieta sanatoasa
      Bucura-te de orice masa si manca sanatos.
      Unele alimente ajuta la lupta impotriva depresiei si anxietatii. O dieta bogata carbohidrati ajuta organismul in a produce serotonina – responsabila cu starea de bine.
      Produsele alimentare indicate sunt: ovazul, faina integrala, bananele si alte alimente care contin carbohidrati.
      Asigura-te ca ai un supliment alimentar cu vitamina B, magneziu, zinc si fier.
      O deficienta a oricarei dintre acestea favorizeaza aparitia unei stari de depresie si anxietate si a simptomelor de insomnie.

      Nu uita sa zambesti!
      In orice zambet, muschii faciali implicati in acest proces complex trimit mesaje la creier, provocand o crestere a productiei de produse chimice naturale responsabile de starea de bine.
      Si nu numai atat! Un zambet adresat cuiva iti va aduce si placerea de a-ti fi adresat si tie unul! ”
      Articulul asta mi-a placut mult si ma gandesc ca este exact de ceea ce ai nevoie.
      Cu bine,
      bogdanahelp

  12. Cristian Says:

    As fi curios cum ai scrie tu povestea dintre mine si fata despre care ti-am spus?

  13. Cristian Says:

    Mi-au placut mult comentariile tale pe care mi le-ai lasat
    cred ca ai ascendent in scorpion sau leu, oricum esti un ‘peste” amestecat, razvratit si simpatik.
    Eu care te-am vazut si in realitate, afirm asta cu mana pe inima.
    Nu am fost niciodata in ceainaria celor de la „Serendipity”, poate mergem sa bem un ceai cu gheata?


Lasă un răspuns

