Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Speranta Ianuarie 27, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 8:38 am

Trei zane bune au scapat din celebra cutie a Pandorei deschisa din intamplare de un muritor:

Speranta,

Inocenta si Naivitatea.

Printre multele rele care au scapat,

aceste fapturi angelice au reusit sa zboare in lume pentru a ajuta oamenii.

Te prabuseseti uneori si vine Speranta si te i-a de mana,

 te ajuta sa treci peste prapastii din viata ta, alteori te indragostesti pe neasteptate si cu Inocenta …

sunt zile si poate nopti cand poti dezlega mistere intunecate  din viata cu Naivitate.

Sufletul zboara peste timp si lasa in urma dare de lumina,

cad peste noi fluturii sperantei si inocentei,

 viata este vant de umbre si culori,

 joc ametitor de zbor si caderi ,

frumusete roza de naivitati de copii si dragoste.

Oamenii se intreaba ce ar face fara Speranta.

Oamenii pot trai fara dragoste dar fara speranta vietile se surpa.

Ciorchini de flori de salcam se leagana peste campuri si fete culeg verile prin ierburi inalte flori si paie rosii,

seamana de fiecare data cu zanele bune din celebra si misterioasa  cutie a Pandorei, se vad peste campuri doar capete blonde si soarele se joaca asa cum se joca si viata cu noi cateodata,

 cand umbra,

cand senin,

cand furtuna.

Daca pastram Speranta,

Inocenta si Naivitatea vom reusi sa mergem pana la capat,

 sa nu ne indoim de asta,

ne vom depasi limitele si vom zbura catre alte lumi,

poate acele lumi ascunse in sufletele noastre pe care  le colindam doar in Vise.

 

7 Responses to “Speranta”

  1. Cristian Says:

    Super! bravo Bogdana!

    • bogdanahelp Says:

      Merci!
      mai daca ai stii tu ce satisfactie am eu cand am asemenea comentarii …referitor la ce m-ai intrebat pe email, pai nu eram azi unde sunt daca nu treceam prin greutati, multumesc lui Dumnezeu pentru toate incercarile.
      Pe mine nu ma va invinge in viata asta decat lipsa credintei in divinitate si moartea, doar atat.
      Nu eram eu, bogdanahelp..cu bune si rele.

    • bogdanahelp Says:

      Referitor la ce m-ai intrebat , sa nu ne plangem norocul mai mult sau mai putin pentru ca se razbuna, Christian.
      Sa luam de la viata exact atat cat ne da Dumnezeu de acolo de sus, sa cerem putere si credinta, sa inaltam pentru tot ce primim slava si sa multumim fiecare in felul nostru, Dumnezeu de acolo de sus este bun cu noi si sa stii ca daca tu il cauti cu sufletul, nu te va lasa niciodata sa cazi.
      O lumanare aprinsa undeva intr-o biserica, uneori este suficient daca o faci din suflet.
      Numai asa vom putea trai si ceea ce nu vei putea intelege vei vedea, pana la urma vei accepta.
      Intr-o zi vei gasi ca ai forta de a patrunde in sufletele celor de langa tine, de a deosebi clar adevarul de minciuna, poate dezamagirea ta va fi imensa, cum ai spus tu acolo, poate te tradeaza si te mint oamenii apropiati, tu vezi-ti de drumul tau si mergi cu Dumnezeu!

      • bogdanahelp Says:

        Daa..m-ai facut sa rad cu lacrimi.
        Merci pentru poze, zapada de la munte arata fantastic…mai ce noroc am eu la baietii cu ochii verzi, asta asa, ca sa moara „concurenta”…
        multumesc mult…
        trebuie multa munca….multa imaginatie , simt artistic, originalitate….pe mine voi ma faceti fericita si imi aduceti zile roz in viata, cei care ma cititi si ma iubiti ca pe o prietena.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Tu ai perfecta dreptate, pe mine ideea de a pune pe cineva la colt, –si-a si gasit pe cine, m-a gasit la faza asta –fara sa aibe absolut nici-o treaba m-a facut sa reactionez….cum spui tu „cam exagerat”
        ……bucura-te de iarna
        ……bucura-te de ninsori, iesi afara din casa si plimba-te, sa stii ca zapada straluceste
        In seara asta un caine husky a sarit pe mine sa ma pupe, avea ochii albastrii, -asta sigur avea culoarea asta de ochi si nu mai rade de mine-… m-a inveselit brusc, bine si stapanul nu arata rau deloc,fie vorba intre noi ,eu cred ca de-aia i-a dat drumul „golanule, lasa fata golanule….”
        eh, mai glumim si noi, eu am un stil de a glumi ca nu stii niciodata daca vorbesc serios sau nu.
        Tare faza cu fata aceea.
        Cumpara-i orhidee.
        Au efect intotdeauna.
        Daca ajung celebra si bogata imi aduc toti cititorii intr-un mare cort si serbam cu pastrama , vin si orhidee, cu tiganci cu fuste colorate care sa aduca vinul si cu karaoke.
        Mi-ar placea un live cu „Clejanii”, sa ne bucuram de viata si cu Loredana….”Eu te-am gasit si n-am sa spun,/ Cum am facut….”
        Cat mai putem.

        cu bine
        bogdanahelp

  2. whereto Says:

    vreau si eu pastrama


Lasă un răspuns

