Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Sarutul iernii Ianuarie 27, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:08 pm

Zapada sclipeste si stele aduc lumina in nopti de iarna tarzie,

frumoasa fata a iernii,

norocul tau  in trena de regi in galop de trasuri trase de reni,

ochi albastrii de fata si maini cu degete mici si reci,

cine esti,

mister sau zapada?

Iarna aduce ras de copii pe strazi si nestemate,

viata mai lasa-ne putin sa te privim in nopti  de iarna cand ninge ca-n basme,

 gustam sarutul iernii ,

 zapada cernuta in par si pe haine din cer,

 invatam sa intindem mainile si vantul  ne zboare parul in valsul cu viata.

Oameni,

intindeti mainile catre cer din zapezi,

fericire cu

 orhideele albe din vase inghetate in forme de inimi,

 dragostea trebuie sa inalte,

 zboara  vulturi cand treceti sosele la munte,

invatati-le   zborul,

daca va simtiti singuri lasati mancare pe geam pasarilor,

 sunt locuri unde vin pescarusii albi in miez de iarna,

urcati treptele unor locuri sfinte si vechi,

 cautati-va pacea in zambet si tacere de icoane,

fericire de iarna in zbor de pescarusi si tacere de sfinti ,

frumusete in ninsori ca florile de liliac alb ce cad peste oras,

sarutul iernii te prinde mergand pe strazi stralucind in noapte

 viata     balci si  desertaciune ,

scuturati tristetile pe geam din gentile vechi si zambiti spre soarele iernii,

poate intr-o zi ne va fi dor de ierni si vom trai  cumva in lumi paralele.

 

11 Responses to “Sarutul iernii”

  1. ramona Says:

    Buna, Bogdana!
    ieri am iesit cu Bogdana si cu prietenul meu la o pizza si la un suc, pai esti mai frumoasa in realitate decat in poza.
    Esti o fata de gasca si simpatica
    ramona

  2. cristian Says:

    Poate ajungem anul asta si facem petrecerea cu toti cititorii, cum le spui tu, mi-ai facut pofta cu pastrama si vinul si orhideele.

    • bogdanahelp Says:

      Daaaa…
      Sa stii ca ar fi super, un cort ornat cu orhidee, muzica live si o petrecere pe cinste, uite asa , ca mai traim, ca ne mai facem prieteni , ne-am mai bucura de viata.
      bogdanahelp

  3. cristian Says:

    Frumoasa este povestirea „Sarutul iernii”
    Tu amesteci intr-un mod foarte original modul de a vedea lucrurile, asta imi place la tine si esti foarte sincera.
    Eu te vad ca pe o fata hipersensibila, daca ai zis si ac esti zodia pesti dar te ajuta mult asta la scris.
    pai cine stie, bogdanahelp, poate vei ajunge cunoscuta si celebra si o meriti din plin, viata ta din cate mi-ai zis nu afost deloc roza.
    Sincer, m-as bucura pentru tine o fata interesanta si cu un suflet bun.
    Sa stii ca” ochii sunt oglinda sufletului” si ochii tai chiar sunt super.
    Bravo, Bogdana!

    • bogdanahelp Says:

      Da, sunt …gloria este doar pentru Dumnezeu
      Mie mi-ar placea sa ajung celebra cum spui tu pentru a putea la randul meu sa ajut oamenii, asa cum m-as pricepe mai bine.
      Ma flatezi.
      bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Christian ,daca as putea intr-o zi as construi o biserica alba undeva, foarte sus, pe un munte, printre stanci
      As aduce acolo portocali si orhidee, trandafiri in iarna si icoane foarte vechi, ar fi un loc sfant si frumos in care lumea ar veni sa se bucure.
      Asta as face .
      Mi-ar placea sa stiu ca am construit o biserica alba intr-o livada de portocali si de trandafiri, mi-ar placea sa vad lumea urcand cu flori in maini.
      Eu am gasit intr-o zi un loc care imi pare desprins de lume cand intru acolo, si as vrea, sincera sa fiu, sa fac acelasi lucru si pentru altii.
      Sa fie magnolii care cad peste oameni in durerile lor, sa miroasa a portocal si tamaie de trandafir.
      Viata este asa cum este
      Timpul trece si trebuie sa lasam ceva in urma…macar un pom.
      bogdanahelp

  4. Raul Says:

    Frumos…
    cum te cheama pe tine in realitate?

  5. Raul Says:

    Mie cel mai mult imi place povestea ta pentru Laura Stoica
    impresionanta comparatia cu aripile ingerilor peste campuri.
    super tare scrisa.
    cu prietenie,
    Raul


Lasă un răspuns

