Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Fulgi de zapada Ianuarie 9, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 5:52 pm

Ninge atat de frumos incat pare ca de acolo de sus cad flori de iasomie.

O ultima privire intr-o oglinda si fata coboara pe scari la intalnire,

nu are rabdare sa astepte liftul lasand in urma parfum usor ca o dara de lumina.

Nu stie inca ce simte cu adevarat pentru acel baiat,

 vrea doar sa se plimbe prin ninsoare si ninge iar parca doar pentru ea.

El este inalt si ochii lui albastrii au o liniste care-i place fetei,

 ea este cam agitata .

La inceput nu-l prea suporta,

era cam arogant,

dar a prins-o in vraja lui si sufletul fetei s-a aprins,

desi el nici macar nu banuieste.

Ei mereu i-au placut inceputurile…poate ca in viata ei sfarsiturile au fost tragice,

are fata aceasta  un gust pronuntat pentru drama si iubiri imposibile .

Ea visa cumva la altcineva cu ochii verzi ca marea dar baiatul respectiv iubea ,

de fapt,

pe altcineva… si doar se juca…si fata s-a suparat atat de rau incat s-a periat o ora in oglinda furioasa ca  cineva si-a permis sa o refuze ,

ofensa suprema si o fata cam bosumflata,

 telefonul suna si un baiat cu ochii albastrii aduce lumina.

Nici macar nu-l observase atat de prinsa fusese in visul ei.

Afara ninge peste ei si in lumina de undeva fata observa niste gene intoarse parca facute cu rimel si il intreaba daca-l foloseste…

„Ciudat, ce bine ma simt cu el…”

film,

 pizza,

vorbe si parfum,

iarna aprinde inimile si fulgii de zapada se joaca cu noaptea.

Ea a uitat  de suparari,

 parul ei pieptanat de 100 de ori straluceste cu fulgi de zapada in el si lumea se invarte,

mereu si mereu viata deschide  alte usi cand altele se trantesc de multe ori fara sa stii de ce.

Lume invartita m-as lua la hora cu tine,

gandeste fata tinandu-l pe baiat de mana,

as incinge o batuta ca-n Moldova aici,

in buricul targului pentru viata,

noroc si -o dragoste ,

 daca nu m-ar crede nebuna l-as pune la o batuta si-o invartita sa se opreasca lumea-n loc si sa ne filmeze,

sa ne de-a  la ” Romania te iubesc…”

si maine sa ajungem vedete,

 asa de draga imi e viata in seara asta…

A nins in seara aceea cu povesti si cu ras si cu sarutari furate in lumina de stele .

Uneori,

 viata ne aduce o poveste in dar pe neasteptate,

ca o pizza cu cele mai bune ingrediente servita la pat

 cu  un pahar mare  de  coca-cola rece .

 

7 Responses to “Fulgi de zapada”

    • bogdanahelp Says:

      Merci, scumpa.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Cineva mi-a spus ca imi citeste povestile la cafeaua de dimineata, uneori o amesteca cu zahar de la mine, alteori e mai amara.
        La inceput nu mi-am dat seama dar apoi am inteles, asta sunt eu, bogdanahelp.
        Imi place autenticitatea, nu imi place sa d-ai „copy” si sa furi o ciorba din peste si apoi „paste” si sa mai furi o salata orientala.
        Trebuie sa fi tu si atat.
        Sa spuna „ea este fata cu stele, flori si trandafiri, oriunde m-ar gasi pe net sa stie ca sunt eu,” bogdanahelp”, fara sa citeasca semnatura.
        Aceasta este ideea.
        Astfel de situri ar trebui sa fie trepte catre Dumnezeu.
        Porti catre Cer.
        La fel ca Psalmii, pe care nu i-am inteles cand i-am citit prima oara apoi am inceput sa semene a cantece si abia la sfarsit am inteles profunzimea.
        Este ca o piatra pe care o arunci intr-un iaz, nu se stie cat este de adanc si cate valuri va face…
        imi place sa cred ca va veni o zi cand lumea va planta nuferi albi in gradini si va cobori din biserici de pe creste de munti cu lumanari si cu mir , cand poate vom fi cu totii mai aproape de Dumnezeu.
        Nu vorbesc prea mult despre cum sa cauti…”cautarea”…
        pentru ca asta fiecare o va face intr-o zi asa cum se va pricepe mai bine.
        Uneori ma simt ca o fata scaldandu-se goala, pe furis, in rauri reci de munte, ma dezvalui pe mine prin acest site catre voi, dar lumina din sufletul meu revine de fiecare data si este atat de puternica incat eu o impart cu ceilalti.
        Imi place sa stiu ca pot motiva oamenii sa faca tot ce pot mai bine, fara a ma da eu vreun exemplu, mesajele de la sfarsitul povestilor mele tin …doar de stil!
        Asta sunt eu, asa ma recunosti pe mine.
        Suntem negustori de covoare orientale cu diverse culori si modele ,
        dar originalitatea si stilul vin din rafinamentul fiecaruia.
        Poate am fost o printesa in alte lumi de port in suflet atatea mesaje, nu am ce face singura cu ele, sunt suveniruri pe care vi le voi darui in felul meu , asa, mai traznit.

      • bogdanahelp Says:

        Nu este usor pentru ca eu insami plonjez in adancimi necunoscute pentru a scoate la lumina lucruri noi, dar este ca un joc si stiu ca eu sunt in siguranta, parca ar fi un ocean imens, verde-gri-albastru si ma duc foarte adanc in el ca sa mai scot nestemate, mie imi place sa aleg fericirea in locul nefericirii, sa fiu ca un vas antic de lut plin cu violete proaspete.

        Imi place sa spun ca ne putem croi drum prin imprejurari adesea inabusitoare, straine, sa nu ne fie frica, inafara de Dumnezeu in lumea asta mie nu mi-e frica de nimeni.
        Ma simt ca o tiganca tanara cu cozi negre impletite cu snur rosu prin ele, iesind din paduri, este nevoie de mult curaj sa fii un fel de paria si totusi sa te aventurezi in orase pline de lumini, in cautare de vise…
        Atunci cand granitele cad se intampla cea mai frumoasa POVESTE.

      • bogdanahelp Says:

        Am ajuns sa traim cu totii intr-o lume unde oamenii se sinucid pentru ca sunt obligati sa concedieze alti oameni, unde presiunea raului se intinde ca o ceata.
        De aceea spunem eu de felinare, trebuie sa invatam sa fim lumini unii pentru ceilalti, sa oprim dramele pentru ca nimic nu este imposibil cu multa credinta in Dumnezeu , sa invatam sa tragem prietenii sau necunoscutii de pe marginile prapastiilor , sa renuntam la orgolii sau la egoisme, egoismul nostru poaste costa vieti.
        Ceata raului se va intinde si mai mult si va deveni din ce in ce mai deasa, lasati felinare, OAMENI, pe drumurile voastre ca sa salvati sufletele.
        Dumnezeu va va rasplati intr-o zi, sa nu va indoiti de asta.

      • bogdanahelp Says:

        Buna, Amelie!

        Ma depaseste problema , o toanta comenteaza pe un blog si moderatorul acelui site in loc sa incerce sa faca in asa fel incat lucrurile sa nu i-a o alta turnura , ce crezi ca face?
        Nimic.
        Apai sanatos sa fii si la punga gros si nu se opreste respectiva la acel comentariu, penibil de-a dreptul, iar se da in stamba…mai dar proasta lume la inceput de an…
        Noroc mare am eu cu cititorii mei super destepti si frumosi si devreme acasa si …si…ca pe unele situri te apuca nevrozele.
        Astea au un singur cuvant: „parasute” si noi ne-am saturat de „parasute”, de golanie, de prostie, de multe ne-am saturat si deh, ce sa facem ,mergem innainte!
        Hai ca suntem rele, comentariul tau nu-l pot aproba, este rautacios.
        Limbajul meu este colorat in functie de specii.
        Traim intr-o lume colorata, sunt specii de oameni, oameni buni, oameni sufletisti, oameni rai, oameni si ..oameni… si specii de extraterestrii.
        Eu pentru fiecare imi adaptez limbajul.
        V-am spus ca nu ma d-au vreun exemplu.
        Din contra…
        Nu pot vorbi cum vorbesc cu tine, mi-ai trimis zeci de emailuri, am inteles niste probleme, m-ai ajutat cand n-am avut zile prea bune, eu cu astea o termin repede nu stau la metafore.
        Pe mine nu ma intereseaza genul de barbati utopici, utopiile, sa ne dam in barci, prin scaieti, printre nori, ala- bala -portocala,cum sa ma indragostesc de cineva de pe internet, fara sa-l cunosc si mai suntem si colegi de” situri”? intelegi?
        A fost un flirt , au fost glume , pana s-a bagat cineva in seama singura.
        In general cei din spatele siturilor devin UTOPII.
        De aceea eu vreau ca voi sa ma vedeti asa cum sunt eu in realitate,cu „perlele” mele, cu viziunile mele, nu vreau sa creez o imagine falsa.
        Ce m-a deranjat?
        Prostia.
        Foarte multa prostie, s-a dat o anumita tenta si daca ar fi fost vreun interes, care era problema..ei?
        Ma coboara pe mine la un nivel pe care nu-l cunosc, ce „texte” pe ea, acolo este un site special, cu prostovane ca ea in plus da,omul acela chiar este destept, eu nu mai intru acolo ca daca mai d-au de asta ma apuca nevroza.
        Sa-ti spun un secret: mie imi place de un baiat cu ochii verzi in viata reala…si baiatul acesta s-a indragostit de o fata cu ochi caprui, asta ca sa fiu modesta.
        Se mai intampla nu?
        Nu aduce anul..ce aduce ceasul!

        A mancat-o PIZMA de mine, si-a luat-o urat.
        te pup

        bogdanahelp
        .

  1. Cristian Says:

    Povestea asta este chiar foarte bine scrisa si vesela.
    Aseara am iesit cu niste amici si nu am mai citit emailurile de la tine.
    Dimineata m-ai facut as ard cu pofat, tu ai cateodata un simt al umorului foarte bine definit.


Lasă un răspuns

