Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Va multumesc Decembrie 29, 2009

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 4:22 pm

 

Va multumesc acum,

 la cumpana dintre ani,

voua,

celor carora  va place acest blog,

pentru ca mi-ati adus fericire si bucurie.

Va multumesc pentru incurajari,

voi incerca sa pastrez lumina ,

sa putem fi  felinare unii pentru ceilalti,

sa va aduc nostalgie ,

 bucurie,

 dar ceea ce este cel mai important,

sa invatam impreuna sa pastram Lumina in suflete.

Este cel mai important.

Blogul  meu se vrea  un gand bun si o incurajare pentru oricine in momente grele,

toti trecem prin ele,

putin mai excentric ,

asa ,

ca mine,

dar mesajul  este acela ca  sunteti unici si importanti.

Vreau sa va luptati pentru vise, 

dragoste si sa cautati credinta in Dumnezeu.

Cautati-va locuri sfinte in Bucuresti sau in lumea aceasta unde sa va simtiti ca acasa,

acolo sa fugiti cand viforul vietii vine peste voi.

Fara sa stiti mi-ati adus mie insami multa bucurie prin mesajele voatre,

au fost zile in care un mesaj pe acest blog   sau pe email mi-a luminat sufletul.

Fugiti spre lumina cand simtiti ca intunericul vrea sa va prinda din urma.

Incercati sa va ridicati in zbor precum pasarile chiar daca durerile sau dezamagirile vor veni ca bolovanii,

veti vedea,

va va fi mult mai usor.

Poate viata ne va aduce pe multi la limita prapastiei.

Ridicati-va si zburati,

spre cer,

spre lumina,

spre frumusete,

spre Dumnezeu.

Cautati trandafirii in mijlocul iernii si atunci cand veti incepe sa faceti asta, ingerii vor veni langa voi,

ca sa va ocroteasca.

Ingerii vin langa oameni aflati in tristeti adanci sau in pericol,

 ei stau acolo pentru a va  ocroti si a va arata drumul drept.

Invatati sa nu va pese de ceea ce crede lumea,

fiti voi insiva,

cat mai originali,

cautati   adanc in sufletul vostru propriile nestemate,

 aduceti-le la lumina zilei si faceti-va gradini in vieti din diamantele viselor voastre.

Acolo fugiti de lume,

in gradinile voastre frumoase,

sa va hraniti sufletele pentru ca maine sa o luati de la capat.

Invatati-i si pe altii sa caute lumina.

Sa faca bine in lume.

Invatati sa deveniti modele si atunci cand altii vor incerca sa va copieze, luati-o ca pe un compliment,

inseamna ca ati reusit.

Ati ajuns la sufletele oamenilor.

Invatati sa nu tradati,

sa luati atitudine.

Lipsa de reactie lasa monstrii sa va  manance visele.

Nimic ce vine in lumea asta ca un capat de drum nu este asa,

mereu o usa se inchide dar un geam se va deschide spre altceva.

Asa e viata.

Invatati bucuria din lucrurile simple,

ganditi-va la fata cu castanele…

o fata a carei bucurie a oprit lumea pe strazi sa culeaga castane in prag de iarna…

Sunteti speciali  si puteti face lucruri speciale.

Un milion de lucruri speciale.

Va veti obisnui sa colindati singuri prin labirinte,

sa va jucati cu stelele,

sa iubiti ingerii,

sa stiti ca acolo  sus este mereu cineva ,

veti cauta florile care se deschid  in vise si le veti aduce  in gradinile voastre.

Si ele vor inflori aproape salbatic,

 va fi frumos,

va fi lumea voastra albastra.

Nimeni nu va veni in acea lume ca sa mutileze sau sa fure visele,

pentru ca forta voastra sufleteasca va deveni incredibila.

„Pentru ca  cu noi este Dumnezeu”.

Niciodata sa nu uitati asta.

Impreuna, suntem ca o echipa de baschet.

Feerie de stele in suflete,

credinta si multa lumina,

 asta va doresc de sarbatori!

„Eu stiu ce e durerea

De a te recunoaste invins,

Mai dulce e victoria

Cand mergi prin vis cu flori de IRISI…”

 

12 Responses to “Va multumesc”

  1. ramona Says:

    parca ma vad pe mine la o intalnire..foarte tare comparatia cu parfumul.
    ce zodie esti?

    • bogdanahelp Says:

      Buna!
      Daaa…zodia pesti.

    • bogdanahelp Says:

      Ramona, am primit emailurile tale.
      Iti d-au un sfat, daca ai gasit pe cineva care iti place tine-l departe de „prietene”, nu mai fi atat de sincera in ceea ce priveste secretele din viata ta fata de nimeni, rautatea oamenilor se vede in momentele cand ai nevoie de ajutor.
      O fi anul baietilor cu ochii verzi si al fetelor cu ochii caprui, cine stie?

      • bogdanahelp Says:

        Ma bucur mult pentru ca esti impreuna cu acel baiat, mi-a placut tot ce mi-ai scris si ai grija fata de cine esti sincera .
        In viata nu conteaza comentariile celor din jur sa stii, vine o zi in viata ta cand te ridici deasupra tuturor pentru ca iti d-ai seama cat de fericit(a) te poate face cineva..si numai acea persoana conteaza.
        Oricate comentarii ai auzi mergi pe drumul tau.
        Incearca sa vezi dincolo de aparente si glumeste ca mine, astfel incat lumea sa nu stie cand vorbesti serios sau din contra…
        cu bine
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Multumesc pentru poze.
        La ceea ce m-ai intrebat tu sa stii ca te judeci cam aspru
        daca te indragostesti de cineva iti pierzi capul ,
        altfel nu-i indragosteala.
        ai grija de tine.
        bogdanahelp

  2. cristian Says:

    Mie imi plac ochii caprui

  3. cristian Says:

    Pai de fosta prietena care a insemant ceva m-am despartit de mult, restul sunt cum spui tu..”praf in stele”
    Imi place comentariul tau cu biserica cea alba si cum vezi tu relatia cu Dumnezeu, imi place ca nu esti habotnica.
    Foarte bine ca tu crezi in Ceva.
    E mare lucru.
    Cu mine trebuie sa duci ceva munca de lamurire.
    Sa inteleg cum poti sa crezi cu adevarat.

    • bogdanahelp Says:

      Vom discuta despre asta, despre cum am ajuns eu sa cred..in Ceva, cum spui tu
      Cred in Dumnezeu si daca mi-e frica de ceva in lume mi-e frica de pedeapsa divina.
      Sunt departe de habotnicism.
      multumesc pentru aprecieri
      bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      In ceea ce priveste ..fetele si ..orhideele, sunt perioade cand ramai cu orhideele si perioade cand o fata este singura orhidee din viata ta.
      Popularitate?
      Popularitate in culori.
      Multumesc oricum, poate sunt populara prin felul meu de-a fi.
      Tu ai vazut cu ce fulgi mari a nins astazi?
      Am vazut lumea prinzand fulgii in palme
      Senzationala ninsoarea de azi, parea ca sunt florile mele de iasomie…

  4. cristian Says:

    Tu cred ca ai merita premiul pentru „popularitate”, esti o fata interesanta si ti-am spus cu riscul de a ma repeta, imi place cum amesteci lucrurile, parca ai privi intr-un vapor cu fundul gros de sticla si tu vezi lumea de sub el.
    Ai foarte multa imaginatie.

  5. cristian Says:

    Imi place discretia ta si faptul ca selectezi exact ceea ce crezi pentru site, am vazut ca nu ai publicat si lucrurile mai „sensibile” despre care am vorbit si asta tine doar de moralitate, desi nu m-ar fi deranjat absolut deloc.
    Eu sunt ” scorpion „ca tot m-ai intrebat…..
    Eu cred ca tu asa te manifesti, e felul tau de a fi mai ‘vulcanic” cand te aprinzi, dar, in rest, esti o tipa super OK.
    ai grija de tine!


Lasă un răspuns

