Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ploi de decembrie Decembrie 27, 2009

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:47 pm

 

Viata cu trandafiri prinsi in par ,

mai lasa-ma putin sa te respir acum de sarbatori,

mai adu-mi  bucurie si zambet,

flori de ger la ferestre si inocenta de pe drumuri pierdute de tara.

Uneori ma simt zburand printre pericole,

un joc cu moartea si viata in acelasi ton.

Sa multumim lui Dumnezeu pentru familii,

pentru parinti pe care unii dintre noi inca-i mai avem,

sa invatam sa zambim in ploi de decembrie,

 maine va fi alb si viscolul va rasturna tristetile.

Aduceti Domnului lumina din sufletele voastre.

Veniti langa icoane vechi sa va rugati in biserici,

sa aveti puterea de a trece peste toate.

Viata este fir de ata,

 maine se rupe si visele tale ajung in pamant si vor rasari flori dar nu vor mai fi ale tale.
Lacrimi dulci sau sarate de fata frumoasa ca o icoana care a rasturnat  balauri dar se loveste de ziduri.

Si uneori nu mai stie cine este.

Doamne te rog adu-mi lumina in viata mea,

eu asa ma rog de sarbatori,

adu-mi puterea  de a trece prin ziduri,

sa nu ma opresc,

sa nu ma tem…sa razbat prin intuneric.

Uneori mi-e frica de josnicii ridicate la rang de bine,

ei iti vorbesc de Dumnezeu si in sufletele lor este intuneric.

Fa Doamne lumina in viata mea,

 o lumina atat de puternica incat sa stralucesc noaptea pe strazi,

fa-ma felinar pentru altii pentru ca eu am cunoscut tunelele.

Din lilieci mi-am transformat  visele in fluturi,

i-am adus pe toti la lumina din pesterile acelea intunecate.

Vreau sa fiu lumina pentru altii,

sa nu se rataceasca prin ele.

Mai lasa-ma putin sa respir trandafirii  si sa invat sa construiesc castele din vise.

Adu-mi in vise magia stelelor si stralucirea ingerilor.

Te rog  Dumnezeule Bun,

 sfasie tu cu sabia perdelele  de intuneric si de pericole.

Mereu pe urmele mele a fost un blestem,

de mica,

te rog sa ma faci sa fiu puternica.

Si buna.

Sa iubesc oamenii si sa-i accept asa cum sunt.

 Stii ca nu ti-am cerut niciodata averi.

Ti-am cerut putere,

 cand am simtit ca ma pierd printre serpi.

Te rog sa nu lasi intunericul sa ma ajunga din urma niciodata.

Voi fugi si ma  voi ascunde sa  treaca furtuna intr-o rugaciune simpla de iarna.

Am fost pentru altii razboinica si nu m-am temut  sa ma arunc in batalii care, de fapt,

 nu mi-au apartinut niciodata.

Pentru mine nimeni  nu a plecat la lupta veodata.

Eu mi-am croit drum printre stanci

,am stat la masa cu oameni carora le-am dat haina de pe mine si care,

 a doua zi,

 m-au vandut ieftin la targul de vite.

Si tot am zambit…

Ei si?

„Pentru ca cu noi este Dumnezeu”.

Aceste cuvinte sunt sfinte.

Uneori lumea mea mi se pare a crinolinelor roz din

„Cei doi copii de rege” ,

 inalta, imparateasca

 si buna.

Nu-mi lua puterea de a cauta raspunsuri in petale de trandafiri si de a deslusi visele in cochilii de melci.

Mai lasa-ma  putin sa imi spun ca va fi bine.

Lasa-ma sa ma mai trezesc cu trandafiri rosii pe perna si sa imi spun ca viata merita traita,

te rog Doamne,

 ajuta-ma in tot ceea ce vreau sa fac.

Pentru altii si pentru mine.

Adu-mi ploi de decembrie sa imi spele sufletul,

ca amintirile le-am cam uitat,

spala drum in fata mea ,

deschide drum de lumina pentru mine si forta si inocenta cu care  privesc viata.

Nu-mi lua lumina din suflet niciodata.

N-as mai fi eu,

bogdanahelp.

 

One Response to “Ploi de decembrie”

  1. Cristian Says:

    Bogdanahelp, povestea asta este super frumoasa ca mesaj
    Tot blogul tau este super, sa stii, fiecare poveste cu o alta lume.
    cu drag,
    Cristian


Lasă un răspuns

