Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bradul de Craciun Decembrie 23, 2009

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 4:24 pm

 

Mereu mi-a placut sa impodobesc bradul de Craciun.

Sa pun in el cate un glob frumos colorat si,

de fiecare data,

cate o dorinta.

Numai pentru mine.

Prietenilor care sunt departe le trimit felicitari virtuale.

Cat mai haioase,

uneori.

Ma intreb daca in lumea in care traim mai poate supravietui cuvantul Prietenie.

La tot pasul te lovesti de oameni falsi,

precum pisicile negre.

De Craciun mi-as dori ca Dumnezeu sa faca curatenie din ceruri,

cu matura,

cu varga,

cu apa si cu foc daca se poate.

Se poate?

Poate ca am asa o forta spirituala si o mare naivitate incat cine stie?

Dorinta mea va fi auzita.

Mi-as dori in 2010 sa scap de toti acesti prieteni -pisici -negre,

de oameni pe care-i tii langa tine si -ti aduc intunericul in viata.

Pe neasteptate.

Lume cu becuri colorate si cu beteala pusa in par,

de aceea eu iubesc libertatea din sufletele tiganilor,

fustele crete cu florile aruncate in par si pe ele.

Iarna frumoasa cu flori de ger in ferestre si ochi mari  si caprui  de fata,

poate ai tu puterea de a mai schimba ceva,

din atat eu n-am sa mor,

dar am si eu dorinta asta de Craciun, s

a faca Dumnezeu curatenie printre noi.

Sa ma trezesc de maine intr-o  lume normala,

fara tradari si oameni second hand.

Poate daca mai ninge cumva ca in basme ,

cine stie,

se mai scapa de perfidia ridicata la rang de arta.

Uneori chiar nu-mi dau seama ce periculoasa este lumea in care traim , poate pentru ca in sufletul meu voi pastra mereu beculete de Craciun aprinse,

 ma voi lupta pentru acel copil si cu balaurii.

Pentru aceasta bucurie de a mai impodobi brazii de Craciun.

Puterea si lumina din sufletul meu ard toate piedicile din drum,

dar sincera sa fiu m-am plictisit,

sunt atat de plictisita de oameni surogat,

m-am plictist de oamenii care se pun in drumul unora  sa nu ajunga la stele.

Mai,

voi oameni cu suflete de pisici negre,

dar chiar nu pricepeti?

Nu intelegeti ca sunt oameni in lumea asta care lumineaza,

care aduc lumina printr-un zambet,

puteti sa le furati zile din viata ,

ei isi vor aduce stelele in vise .

Eu nu-mi doresc cadouri de Craciun.

Eu voi spera ca se vor mai imputina dintre oamenii intunericului,

cumva.

Cel mai frumos cadou pentru mine este ca Dumnezeu sa-mi de-a forta si stralucire sufleteasca in anul care vine.

Sa mai am puterea de a vedea florile inflorind albastre si galbene.

Sa mai pot sa deschid singura usile zavorate din alte lumi ale luminii si sa patrund dincolo fara frica.

Este frumos jocul cu ingerii.

Daca am trait in alte lumi sigur  am fost regina peste popoare de pot sa trec cu atata usurinta peste munti de haos si de viclenie mereu cautand lumina.

Fara frica.

Neobosita.

Mi-as lua o sabie si as pleca singura sa tai capetele balaurilor din acele vise, sau le-as clipi atat de frumos din gene rimelate ca ametiti s-ar arunca singuri in prapastii.

Mereu si mereu jucandu-ma cu pericole si cu mersul pe marginea prapastiilor,

de asta m-am plictist sincer.

Si acum casc plictisita,

si totusi…capetele  le-as taia fara sa clipesc daca as putea.

Acelor suflete balauri care se tot intind sa mai manance cate-un vis.

Cred ca trebuie sa invatam  in vise sa devenim cavaleri in armuri sau printese razboinice,

 noi astia care mai avem valori de aparat,

pentru ca in lumea asta s-a umplut de intuneric.

Voi pune in varful bradului un inger auriu care va straluci in noptile acestea de sarbatoare.

Acesta este cadoul pe care vreau sa-l primesc,

un inger frumos si bun care sa fie cu mine in toate razboaiele mele viitoare.

Oricat de intunecate ar fi,

voi cauta mereu bucuria de a impodobi un brad de Craciun.

Hei,

 voi ,

stele de acolo de sus!

Faceti-va albastre in visul meu pentru a putea sa ajung pana la voi,

sa luminati in intuneric,

faceti-va mari si albastre pentru o fata care v-a cautat  mereu numai pe voi fara sa va atinga vreodata.

Veniti cu toate intr-o noapte magica sa-mi impodobiti bradul  de Craciun.

 

4 Responses to “Bradul de Craciun”

  1. Lorena Says:

    Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
    De asemenea, iti multumesc mult pentru urarile frumoase si iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
    Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
    CRACIUN FERICIT!

  2. bogdanahelp Says:

    Sarbatori fericite, Lorena!
    Blogul tau este foarte frumos.
    Cu placere, oricand ai nevoie.
    Iti dorec sanatate multa, prieteni adevarati, iubire frumoasa si trainica in viata, oameni de caracter sa intalnesti,puterea de a te reinventa mereu si multa forta interioara, credinta in Dumnezeu si multe bucurii!
    Cu drag
    bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Amelie!
      Intra pe site, cateodata nu prea imi verific emailul.
      Nu s-a intamplat nimic, am sters toate blogurile prietene pentru ca mi se pare ca asa te lauda lumea cam mult, din politete pentru ca sunt prieteni cu tine.
      Asa, le place sau nu doar de tine.
      Sunt sinceri.
      Tu stii ca eu sunt traznita.
      Trista?
      Intotdeauna de Craciun am o tristete dar ai vazut, va scriu voua povestiri.
      Am fost putin plecata , eram cu cineva si nu am putut onora invitatia.
      Aham.
      Cineva cu ochii albastrii, stiu sigura ca ma face sa rad.
      Balinferi?
      Mi-a dat o sansa intr-o zi sa zbor cumva mai sus si pentru
      asta -i multumesc, cumva.
      Este un tip deja „luat”, intelegi, scrie exceptional, are un site foarte „lucrat”, pune mana si fa-ti si tu site.
      S-a pierdut printre nameti, aho, aho, aho…
      Ai avea un nou hobby.
      Vom fi ca intr-o piata mare vanzad margele colorate stralucitoare si ele se vor face drum spre Lumina
      Asta este Ideea
      Tu ai auzit de iubiri imposibile?
      Ai avut sentimentul de deja-vu?
      Mie mi-e cam frica de astfel de iubiri pentru ca sunt iubiri ale sufletului si cu sufletul nu te joci.
      Si te poti faramita in mii de culori.
      nu mai vreau astfel de iubiri in viata mea
      eu vreau doar o dragoste care sa ma inalte.
      Pai o sa-ti gaseti si tu, este o loterie sa stii.
      Dragostea este o loterie, stai 10 ani cu cineva si intr-o clipa iti apar niste ochi frumos rimelati si -ti d-au viata peste cap.
      Ia-o usor, este sfatul meu.
      Razi, respira iarna, fara angajamente, o cafea, un suc, o portocala, incearca sa vezi viata ca pe o portocala
      Eu una sa fac.
      Ai vazut cum sunt noaptea pomii inghetati?
      Par desenati.
      Din visele tale parca.
      Pai am mai sters unele comentarii ca se pot interpreta, unele nu sunt deloc funny, dimpotriva, sunt cam sarcastice.
      Revelionul?
      in strada, acolo este cel mai adevarat Revelion.
      Sa simti bucuria, frigul si muzica.
      Ma duc in Piata Constitutiei la concert.
      Multumesc pentru urari, mi-au adus multa fericire in suflet.
      Va urez Sarbatori Fericite!
      bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Amelie,
      referitor la ceea ce ai spus acolo,in email, despre baiatul acela, sa stii ca nu ai dreptate…el este fraierul ca a parasit o fata, asa, ca tine.
      cu drag,
      bogdanahelp


Lasă un răspuns

