Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Iarna si trandafiri Decembrie 20, 2009

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 3:36 pm

Cand a nins prima oara
am vazut zapada asezandu-se pe niste trandafiri rosii intr-o gradina,

nu stiu prin ce minune au inflorit in iarna,

poate ca ar fi bine sa ne oprim sa admiram trandafirii  ,

sa pictam in suflete flori inghetate si sa le culegem ,

 apoi,

 in vise,

s -avem puterea de -a atinge stelele,

dupa ceasurile si calendarele pe care  noi

oamenii le-am inventat,

ar trebui sa lasam stele sa ne ghideze,

spre Dumnezeu si ingeri cuminti,

ei iti vor arata drumul cu flori in maini.

M-am ascuns intr-o zi putin printre sfinti si icoane, 
am ascultat copii cantand intr-o biserica,

 parea ca ingerii priveau la intrare in acel loc sfant,

frumusetea  si puritatea acelor copii intrece frumusetea ingerilor,

sa-nveti sa simti bucuria sarbatorilor de iarna in glasuri de copii cantand intr-o biserica uitata,

pentru aceia ce cauta cu sufletul darurile apar pe drum,

clipe ce pot schimba vieti,

 oameni ce schimba destine,

frumusete inghetata de trandafiri in decembrie,

Dumnezeu trimite oameni pe care tu stii ca i-ai mai intalnit candva,

oameni   pe care -i iubesti cu sufletul innainte de a-i cunoaste,

oameni precum colindele de Craciun,

 intalnirea cu ei seamana cu gradina mea cu flori inghetate  si ninsoarea  sarutand florile,

m stat sa ma ninga langa o gradina cu trandafiri,

o fata intre doua lumi .

In bucurie de iarna cu voci de copii si feerie de ingeri  asa  vin sarbatorile,

sa ne punem trandafiri si vasc in case si cozonac pe mese.

Sarbatori Fericite!

 

Lasă un răspuns

