Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dorinta de Craciun Decembrie 15, 2009

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 7:52 am

„Imi doresc sa fiu mai bun si sa iubesc pe cineva” ,

asa se tot spune de Craciun,

„sa catig mai multi bani”…

„sa ma impac cu fosta”,…

cate din dorinte se implinesc cu adevarat?

Trece anul si vine altul .

De parca asta ar fi vre-o noutate .

La cumpana  dintre ani tragi o linie,

asta daca iti mai aduci aminte si te intrebi ce-ai mai pierdut,

unde ai mai facut un compromis si ce-ai mai dat la schimb?

Prea multe vise se pierd dar poate tu ai castigat ceva in anul ce-a trecut.

Sau poate nu?

Unii oameni se pot reinventa,

oricat de multe tragedii le-ar fi trecut prin viata.

Ei gasesc iesirea din labirintul intunecos pentru ca pleaca singuri tinand un felinar in mana spre iesire.

Au curajul sa faca asta singuri.

Mai sufla vantul,

se mai stinge flacara,

 se mai impiedica in cine stie ce gropi sau se ratacesc  pe carari inselatoare dar revin la drumul cel drept.

Uite asa ca nu se lasa invinsi de nimeni.

Imi place de sarbatori  sa ne  impodobim  casele cu brad si vasc.

Imi place ca pot agata cununi din brad si flori la usa si sa  pot cere din nou norocului sa intre in viata mea.

Este aceeasi senzatie pe care  o ai imbracand o haina noua,

de bine,

de frumos si de altceva.

 Pe strazi vin  colindatorii iar  cantecul lor alunga gandurile negre,

clopoteii aduc veselie,

iarna poate veni cu stralucire daca o primesti asa cum trebuie pentru ca  binele  va atrage in cele din urma un alt bine.

 Te gaseste el,

oriunde ai fi,

 totul e sa crezi in asta.

Va deschide singur usile pentru tine, stai fara grija!

Intotdeauna de Craciun ingerii coboara  pe pamant.

Banuiesc ca si lor le place sa se joace cu globuri si sa-si puna beteala pe aripi.

„Imi doresc de Craciun sa fiu mai bun”…

Eu imi doresc sa port lumina in suflet  si pentru altii.

Sa pot straluci in nopti intunecate,

pe carari neumblate si daca sunt locuri unde si ingerii se tem sa calce,

voi presara petale de flori de trandafir in visele mele.

Sa gasesc de fiecare data drumul inapoi pentru ca voi lasa,

 la fiecare colt intunecat,

 un felinar aprins si eu,

la randul meu,

ma voi tine dupa altii.

Banuiesc ca trebuie sa invatam impreuna cum este sa pasim in intuneric pentru  a gasi lumina de Craciun.

 

Lasă un răspuns

